مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان:

خانواده‌های معظم شهدا سرمایه‌های اصلی نظام جمهوری اسلامی هستند

نورانی در دیدار با خانواده شهید «فاضل محسن‌پور» گفت: خانواده‌های شهدا سرمایه‌های اصلی نظام جمهوری اسلامی و ملت قدرشناس ایران هستند، لذا وظیفه مسئولان خدمت صادقانه به این قشر معزز است.
کد خبر: ۵۵۶۳۵۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۸ - 16November 2022

خانواده‌های معظم شهدا سرمایه‌های اصلی نظام جمهوری اسلامی هستندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «حسن نورانی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان و علیرضا قهفرخی سرپرست معاونت تعاون و امور اجتماعی بنیاد شامگاه سه‌شنبه ۲۴ آبان ماه ۱۴۰۱ با خانواده شهید معزز «فاضل محسن‌پور» دیدار و گفت‌وگو کردند.

نورانی در حاشیه این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرافراز هشت سال دفاع‌مقدس، اجر خانواده‌های شهدا را همطراز شهدا دانست و افزود: دعای خیر خانواده‌های شهدا در سایه راهبری ولایت‌فقیه باعث وحدت و یگانگی ملت و نظام اسلامی شده است.

وی در ادامه امنیت و آسایش بوجود آمده در کشور را مدیون ایثارگری‌ها و از جان گذشتگی‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع‌مقدس دانست و افزود: ملت شریف ایران وفادار به نظام و شهدا هستند و آن‌ها را الگوی خود قرار می‌دهند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان افزود: خانواده‌های شهدا سرمایه‌های اصلی نظام جمهوری اسلامی و ملت قدرشناس ایران هستند، لذا وظیفه مسئولان خدمت صادقانه به این قشر معزز است.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار