نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری:

ملت ایران در سایه انقلاب از قید اسارت آمریکا نجات یافت

آیت‌الله «معلمی» گفت: ملت ایران در سایه انقلاب اسلامی از قید بردگی و اسارت آمریکا نجات پیدا کرده است.
کد خبر: ۵۵۶۴۹۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴ - 17November 2022

ملت ایران در سایه انقلاب از قید اسارت آمریکا نجات یافتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، همزمان با ۲۶ آبان سالروز حماسه آزادسازی سوسنگرد قهرمان، همایش «از آزادسازی تا بازسازی سوسنگرد» امروز با حضور آیت‌الله «علی معلمی» نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، حجت‌الاسلام «حسن روحانی» امام جمعه بابل و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در سالن همایش شهرداری قائمشهر برگزار شد.

آیت‌الله «علی معلمی» نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ریشه همه حوادث ناگوار در ایران به شیطان بزرگ و عوامل منطقه‌ای آن اسرائیل و عربستان سعودی برمی‌گردد، اظهار داشت: این‌ها از انقلاب آسیب دیدند و ملت مستقل را نمی‌خواهند و ملت وابسته را می‌خواهند.

وی با اشاره به جنایت آمریکا در قبل از انقلاب اسلامی افزود: آن‌ها نفت این کشور را می‌بردند و برنج وارد می‌کردند و پول نمی‌دادند تا کشاورزی داخل ایران فلج شود و ملت مصرفی بشود در حالی که این ملت در سایه انقلاب از قید بردگی و اسارت آمریکا نجات پیدا کرده است.

امام جمعه قائمشهر ادامه داد: آمریکا با براه انداختن جنگ‌های منطقه‌ای در کردستان، ترکمن صحرا، سیستان و بلوچستان نتیجه نگرفت و جنگ تمام عیار هشت ساله را با حمایت تمام استکبار به ملت ایران تحمیل کرد.

وی با بیان اینکه هدف دشمن شکستن انقلاب بود، اضافه کرد: ارتش و سپاه و بسیج و ملت ایران قهرمانانه و غیرتمندانه ایستادند و مقاومت کردند و عظمت را برای آیندگان به ارمغان آوردند.

آیت‌الله معلمی تصریح کرد: ملت ایران دارای پشتوانه عظیم از دفاع مقدس و بازسازی خرابی‌های جنگ است و دشمن کور خوانده است و بی‌آبرویی برای استکبار و عوامل استکبار می‌ماند چراکه این نظام ریشه در آزادسازی خوزستان، سوسنگرد، بستان و دفاع مقدس دارد.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر عنوان کرد: امروز دشمن در فضای مجازی ذهن جوان و نوجوان ما را تخریب می‌کند و نباید اجازه بدهیم دشمن به اهداف شوم خود دست پیدا کند.

در این مراسم از تعدادی از خانواده‌های شهدا و رزمندگان حماسه سوسنگرد تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها