فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خنج:

شهرستان خنج از فردا با 50 برنامه به استقبال هفته بسیج می‌رود

سرهنگ «بلاغی» گفت: شهرستان خنج از روز ۲۹ آبان ماه با شعار «بسیج خدمتگزار ملت ایران» با 50 برنامه به استقبال هفته بسیج می‌رود.
کد خبر: ۵۵۶۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۹ - 19November 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، سرهنگ پاسدار «غلامرضا بلاغی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خنج  امروز در نشست خبری که به منظور اعلام برنامه‌های این ناحیه در هفته بسیج  برگزار شده بود خطاب به خبرنگاران اظهار داشت: شهرستان خنج از روز ۲۹ آبان ماه با شعار «بسیج خدمتگزار ملت ایران» با 50 برنامه به استقبال هفته بسیج می‌رود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خنج ابتدا با اشاره به برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی۲ ، برگزاری یادواره شهدا، برنامه‌های فرهنگی و ورزشی، دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدا، تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، نشستهای بصیرتی، میز خدمت‌های جهادی و حضور بسیجیان در همایش اقتدار به عنوان مهمترین برنامه‌های ناحیه خنج ابراز امیدواری کرد پس از دوسال شیوع کرونا امسال هفته بسیج با شکوه هرچه تمامتر برگزار خواهد شد.

سرهنگ غلامرضا بلاغی افزود: بسیج مربوط به این زمان و آن زمان نبوده و از زمان دفاع مقدس تاکنون همواره در تمام صحنه‌ها، حاضر بوده و پس از دوران دفاع مقدس هم در زمینه خدمت‌‌رسانی، تامین امنیت پایدار مردمی، اقدامات فرهنگی، اجتماعی و محرومیت‌زدایی حضور فعال داشته است.

بلاغی در پایان گفت: همزمان با هفته بسیج شاهد برگزاری رزمایش بزرگ کشوری جهادگران فاطمی ۲ هستیم که در این رزمایش در خنج ۲۰ گروه جهادی با جمعیتی بالغ بر ۲۰۰ نفر از جهادگران در عرصه‌های عمرانی، فرهنگی، خدمت‌رسانی، آموزش و تحصیلی در نقاط محروم شهرستان خنج مشارکت می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار