روایتی از خاکسپاری پیکر شهید «آرمان علی‌وردی»؛

خیالت راحت باشد، «آرمان» در آغوش امام حسین (ع) است + فیلم

مادر شهید علی‌وردی گفت: روزی خاکسپاری پیکر آرمان، «امیر عباسی» مداح اهل‌بیت (ع) بنا بود او را در قبر بگذارد و تلقین دهد، به وی گفتم کمی آرام‌تر به پشت او بزن، بدن پسرم زخمی و کبود است، امیر عباسی گفت: خیالت راحت باش، او در بغل امام حسین (ع) است».
کد خبر: ۵۵۷۳۵۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۷ - 22November 2022

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «امیر عباسی» مداح اهل‌بیت (ع) که پیکر شهید «آرمان علی‌وردی» طلبه بسیجی تهرانی را در زمان خاکسپاری، در قبر گذاشته بود، در فضای مجازی فیلمی از مادر این شهید منتشر کرد.

مادر شهید آرمان علی‌وردی در این فیلم می‌گوید: آن روزی که بنا بود پیکر آرمان را داخل قبر بگذارند، «امیر عباسی» بنا بود او را در قبر بگذارد و تلقین بدهد، به او گفتم کمی آرام‌تر به پشت او بزن، بدن پسرم زخمی و کبود است. بعد او به من گفت خیالت راحت باش، او در بغل امام حسین (ع) است.

خیالت راحت باشد، «آرمان» در آغوش امام حسین (ع) است+ فیلم

وی افزود: بعد از چند روز خواهرم (خاله آرمان) خواب می‌بیند که «امیر عباسی» به او می‌گوید: به مادر آرمان بگو که امام حسین (ع) فرمودند «خیالت راحت باشد، آرمان در بغل من بود و آرام او را روی زمین گذاشتم».

فیلم این سخنان مادر شهید آرمان علی‌وردی را اینجا ببینید:

شهید «آرمان علی‌وردی» طلبه بسیجی و مربی کانون تربیتی حوزه علمیه آیت الله مجتهدی (ره) و عضو بسیجیان یگان امام رضا (ع) سپاه محمد رسوال الله (ص) تهران بزرگ بود که در اغتشاشات شامگاه ۴ آبان در شهرک اکباتان تهران، توسط اوباش به‌طرز فجیعی به شهادت رسید.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها