در پی بُرد تیم ملی فوتبال؛

مدیر عرضه و نمایش فیلم سازمان سینمایی: ایران پیروز می‌شود حتی اگر آخرین دقیقه باشد

سهرابی گفت: ایران حتی اگر شکست بخورد برمی‌گردد و خود را پیدا می‌کند و بار دیگر همه چیز را از نو می‌سازد. حتی اگر در وقت اضافه باشد!
کد خبر: ۵۵۸۰۴۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۷ - 26November 2022

مدیر عرضه و نمایش فیلم سازمان سینمایی: ایران پیروز می‌شود حتی اگر آخرین دقیقه باشدبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «روح‌الله سهرابی» مدیرکل دفتر نظارت بر عرضه و نمایش فیلم سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در پی برد شیرین تیم ملی فوتبال کشورمان در برابر تیم فوتبال ولز در مسابقات جام جهانی قطر، در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: در دکترین جنگ نرم آنچه بیش از هر چیز توصیه می‎‌شود و آنچه پایه‌های اصلی این نظریه نوپا را می‌سازد ایجاد افتراق بین گروه‌های مختلف هدف و تضادسازی بین عقاید و اندیشه‌های مردم جامعه هدف است.

نقشه‌ای که در یک بازه زمانی محدود درباره ایران و جامعه ایرانیان جواب داد و این سلاح خاموش تا جایی پیش رفت که در شکست تیم ملی فوتبال ایران از تیم ملی فوتبال انگلیس به رقص و پایکوبی و پرچم رقصانی انگلیسی برخی افراد ایرانی منجر شد.

نقشه‌ای که شوربختانه جواب داد و ناامیدی و یاسی سخت را در دل ایرانیان کاشت! اما پادزهر این جنگ شناختی و نامحسوس، تمسک جستن به هویت ملی و باور تاریخی و ریشه‌های دینی و مذهبی مردمان ایران زمین بود! پادزهر اثربخشی که یکبار دیگر جواب داد و نقشه پیچیده طراحان جنگ جهانی نرم علیه ایران را دست کم در این مقطع بسیار تاریخی و حیاتی نقش برآب کرد.

سرود ملی ایران وقتی نواخته شد و پیغام مهم و باشکوهی از همراهی قهرمانان ورزشی مان با این نقطه مقدس اشتراک را در برابر دیدگان جهانیان به نمایش گذاشت مهر پایانی بر هژمونی رسانه‌ای غرب علیه ایران بود و دقیقا از همین لحظه بود که پیروزی ایران آغاز شد.

قهرمانان ایران زخم‌های زیادی خوردند و ناجوانمردی‌های فراوان دیدند، اما داستان دراماتیک این ایستادگی مظلومانه و پیروزی مقتدرانه، سال‌ها بعد حتی بیش از امروز گفته و شنفته خواهد شد. امروز گویی روز موعود برای آزادسازی خرمشهر ذهن کسانی بودکه ذهن و باورشان در این جنگ نرم نابرابر به اسارت دشمن درآمده بود.

نکته پایانی اینکه ایران حتی اگر شکست بخورد برمی‌گردد و خود را پیدا می‌کند و بار دیگر همه چیز را از نو می‌سازد. حتی اگر در وقت اضافه باشد!

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها