مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین:

تبعیت از ولایت فقیه مانع نفوذ دشمن می‌شود

سرهنگ پاسدار امیری مقدم با بیان اینکه تفکر بسیجی و تبعیت از ولایت مانع نفوذ دشمن می‌شود، گفت: تفکر بسیجی یعنی تبعیت از فرامین رهبری در این فضا دشمن نمی‌تواند به اهداف خود دست پیدا کند.
کد خبر: ۵۵۸۳۵۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰ - 27November 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین،  در یادواره شهید خالقی در جمع در مسجد امام حسین (ع) شهرستان تاکستان اظهار داشت: هدف از برگزاری یادواره شهدا انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و رموز پیروزی آنها به نسل جوان است،

وی ادامه داد: رزمندگان اسلام با سه رمز در جبهه های حق بر علیه باطل به پیروزی رسیدند و دشمنان را از میهن اسلامی دور کردند. اولین رمز آنها خدا محوری بود، شهدای ما خدا محور و خداجو در جبهه ها حضور داشتند. دومین رمز موفقیت، بصیرت رزمندگان بود، بصیرت همیشه برای انسان بهترین را به ارمغان می آورد و انتخاب الهی و دینی را می توان یکی از آثار بصیرت به شمار آورد، شهدای ما بصیرت داشتند.

مدیر کل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین گفت: سومین رمز موفقیت، آنها ولایت مداری بود، همه آنها گوش به فرمان ولایت فقیه بودند. رزمندگان ما ولایت مداری را به خوبی دریافته بودند و به خوبی عمل کردند و به نتیجه رسیدند و امروز این سه رمز موفقیت را باید به نسل جوان منتقل کنیم.

سرهنگ پاسدار امیری مقدم با بیان اینکه تفکر بسیجی و تبعیت از ولایت مانع نفوذ دشمن می شود، گفت: هر جایی که تفکر بسیجی یعنی تبعیت از فرامین رهبری باشد دشمن نمی‌تواند به اهداف خود دست پیدا کند. دشمن تلاش می‌کند جوانان ملت را در مقابل تفکرات بسیج قرار دهد که البته مردم به خوبی می‌دانند در هر صحنه‌ای که بسیج ورود کند همه چیز به نفع انقلاب اسلامی تغییر پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار