در آیین رونمایی از پوستر دهمین کنگره ادبیات پایداری با محوریت جهاد تبیین؛

امیری‌خراسانی: مقدمات دوره دکتری رشته ادبیات پایداری صورت گرفته است

دبیر علمی کنگره ادبیات پایداری گفت: گرایش ادبیات پایداری در دانشگاه‌ها ریشه‌دار شده و اقداماتی برای گرایش دوره دکتری این رشته صورت گرفته است.
کد خبر: ۵۵۸۵۶۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹ - 28November 2022

امیری‌خراسانی: مقدمات دوره دکتری رشته ادبیات پایداری صورت گرفته استبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «احمد امیری‌خراسانی» دبیر علمی کنگره ادبیات پایداری امروز (دوشنبه) در آیین رونمایی از پوستر دهمین کنگره ادبیات پایداری با محوریت جهاد تبیین که به‌صورت ویدئویی با این آیین در ارتباط بود به تشریح جزئیات کنگره پرداخت و اظهار داشت: کنگره ادبیات پایداری ماحصل جلسات انجمن‌های ادبیات پایداری بود که از سال ۱۳۸۳ برگزار می‌شد.

وی برگزاری کنگره‌ها، ایجاد گرایش ادبیات پایداری در دانشگاه‌ها و تدوین و چاپ نشریه ادبیات پایداری را از جمله‌ی فعالیت‌های صورت گرفته در استان کرمان معرفی کرد و گفت: گرایش ادبیات پایداری در دانشگاه‌ها ریشه‌دار شده است و اقداماتی برای گرایش دوره دکتری این رشته صورت گرفته است.

دبیر علمی کنگره ادبیات پایداری، بیداری و آگاهی را پیام این کنگره دانست و افزود: به‌صورت ویژه آماده میزبانی دهمین کنگره ادبیات پایداری با محوریت جهاد تبیین هستیم و چندین مقاله به کنگره رسیده است و تاریخ برگزاری این رویداد در گذشته همه‌ساله اسفند بوده است.

انتهای پیام/121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار