در آیین رونمایی از پوستر دهمین کنگره ادبیات پایداری با محوریت جهاد تبیین؛

اکبری: شهید سلیمانی حساسیت ویژه‌ای در زندگینامه‌نویسی شهدا داشت

رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: در جریان کنگره شهدای استان کرمان شخص شهید سلیمانی حساسیت بسیاری برای نگارش صحیح زندگینامه‌های سرداران شهید داشت.
کد خبر: ۵۵۸۵۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷ - 28November 2022

اکبری: شهید سلیمانی حساسیت ویژه‌ای در زندگینامه‌نویسی شهدا داشتبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «حسین اکبری» رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان امروز (دوشنبه) در آیین رونمایی از پوستر دهمین کنگره ادبیات پایداری با محوریت جهاد تبیین، اظهار داشت: میزبانی این کنگره با عظمت در دانشگاه باهنر افتخار است؛ از نظر ما کارشناسان اقتصادی عاملان امنیت یک کالای بسیار با ارزش هستند، چراکه با پدیده ازدحام مواجه نیستند و این کالا به سختی به‌دست می‌آید و باید منابع زیادی را صرف آن کنیم لذا از کسانی که در راه امنیت از جان و خانواده‌ی خود گذشتند قدردانی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه کنگره‌ها صاحب‌نظران را جمع می‌کنند تا هم‌دلی ایجاد شود و دانشگاه‌ها نیز کسانی که در راه دانش فعالیت دارند را ارج می‌نهند، تصریح کرد: برخی کنگره‌ها صرفا در سطح دانشگاه‌ها است، اما کنگره ما در دانشگاه باهنر تجمع دستگاه‌های ارزشمندی است و کنگره ادبیات پایداری تجمیع هشت هزار شهید استان کرمان و سیستان و بلوچستان برپایه ایثارگری گذشته دفاع مقدس و امروز است.

رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان با اشاره به هشت سال تجربه در برگزاری این کنگره تصریح کرد: در جریان کنگره شهدای استان کرمان شخص شهید سلیمانی حساسیت بسیاری برای نگارش صحیح زندگی‌نامه‌های سرداران شهید را داشت. این کنگره یک‌سری پایه‌های علمی را ایجاد کرده است که مورد بهره‌برداری دانشجویان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها