سرهنگ ادیبی:

راهیان نور 29 درصد از گردشگری کشور را به خود اختصاص داد

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور با بیان اینکه راهیان نور 29 درصد حوزه جمعیتی گردشگری کشور را دارد. گفت: تعداد بازدیدکنندگان از مناطق راهیان نور از 400 هزار نفر به 5 میلیون‌نفر و از یک استان به هفت استان رسیده است.
کد خبر: ۵۵۸۶۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱ - 26October 2015

راهیان نور 29 درصد از گردشگری کشور را به خود اختصاص داد

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، سرهنگ نادر ادیبی دبیر ستاد مرکزی راهیان نور در اولین نشست تخصصی فوریتهای پزشکی راهیان نور با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص موضوعات فرهنگی بیان کرد: دو مسئله در فرهنگ عمومی کشور نقش موثری دارد؛ نخست تفحص و تشییع شهدا و بعد راهیان نور.

وی ادامه داد: کشور در شرایطی قرار دارد که از هجمه دشمن در امان نیستیم و برای گذشت از طوفانهای عظیمی که دشمنان انسانیت در دنیا به راه انداختهاند باید خودمان را قوی کنیم و عبور از این هجمهها با تقویت پایههای مقاوت در برابر استکبار که مردم هستند، امکانپذیر است.

ادیبی تصریح کرد: هرچقدر مردم را در مقابل این هجمهها را مقاومتر کنیم برای رسیدن به اهداف نظام جمهوری مقتدرتر و با اطمینان بیشتر این مسیر را ادامه دهیم. اگر اینطور نباشد، قطعا ضربه خواهیم خورد و به سرانجام نمیرسیم.

وی اضافه کرد: در این سالها هجمه جنگ نرم دشمن باعث ایجاد صدماتی شده است. تغییر در قسمتهایی از سبک زندگی مردم وجود همین هجمهها و جنگ نرم است. جنگ نرم برای تغییر باورهای مردم و سیرت انقلاب اسلامی به وجود آمده است. مسئله استکبارستیزی و مقابله با هجمه جریان فرهنگی دشمن برای دشمنان اهمیت دارد که ما نباید اینها را از دست بدهیم.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور با اشاره به ایجاد الگوهایی در طول دوران دفاع مقدس، اظهار کرد: امروز در جهان جریان عظیمی از آزادیخواهی در پیش رو داری که منشا آن ملت ایران است. ما برای اینکه بتوانیم به اهدافمان در جریان فرهنگی داخل کشور به دست آوریم، باید معارف مختلفی که بیانگر عمق بینش دینی مردم است عرضه کنیم.

وی ادامه داد: راهیان نور به عنوان یکی از عناصر تعیینکنندهی ایجاد استقامت در مقابل جبهه فرهنگی جنگ نرم دشمن شناخته شده است. که شاهد اثرات راهیان نور در بین مردم بودهایم.

سرهنگ ادیبی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص اینکه برخی به دنبال تطهیر رژیم پهلوی هستند، بیان کرد: در راهیان نور ما به جوانان نشان میدهیم که چگونه این انقلاب را به دست آوردیم و در دوران دفاع مقدس آن را حفظ کردیم.

وی ادامه داد: هرچه حضور مردم در راهیان نور غرب و جنوب بیشتر میشود، ما باید به همان میزان خدمات عمومی، امنیتی، انتظامی و ... که موجب تسهیل سفر مردم میشود را مهیا کنیم.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور ادامه داد: راهیان نور 29 درصد حوزه جمعیتی گردشگری کشور را دارد. راهیان نور به هیچعنوان نظامی نیست بلکه نیروهای مسلح در کنار دولت بستر حضور مردم را فراهم میکنند.

وی با اشاره به افزایش حضور مردم در راهیان نور گفت: این حضور از 400 هزار نفر به 5 میلیون افزایش یافته است و از یک استان به هفت استان رسیده است و پیشبینی میکنیم در سال جاری 500 هزار دانشجو از مناطق راهیان نور بازدید کنند.

ادیبی در پایان خاطرنشان کرد: در دیداری که سال 92 با رهبر معظم انقلاب داشتیم ایشان فرمودند نگذارید حادثهای در راهیان نور اتفاقی رخ دهد و اگر اتفاق افتاد نباید اساس مسئله زیرسوال برود تا کشورهای بیگانه از این مسئله سواستفاده کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها