استاندار گلستان:

گلستانی‌ها اجازه خدشه به وحدت بین اقوام را نمی‌دهند

«زنگانه» گفت: در اوج اغتشاشات جشنواره اقوام را با بیش از ۲۳۰ هزار بازدیدکننده برگزار کردیم تا اعلام کنیم در این استان خبری از آشوب نیست و گلستانی‌ها اجازه از بین رفتن وحدت را نمی‌دهند.
کد خبر: ۵۶۰۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸ - 07December 2022

در این استان خبری از آشوب نیست و گلستانی‌ها اجازه از بین رفتن وحدت را نمی‌دهند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، «علی‌محمد زنگانه» استاندار گلستان امروز (چهارشنبه) در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر در استان اظهار داشت: یکی از دلایل مهم نپیوستن گلستانی‌ها به جمع اغتشاشگر‌ها علاوه بر بصیرت مردم و جدا بودن صف آن‌ها از یکدیگر، تدابیر اتخاد شده برای مواجهه با آشوبگران بود.

زنگانه ادامه داد: در اوج اغتشاشات جشنواره اقوام را با بیش از ۲۳۰ هزار بازدیدکننده برگزار کردیم تا اعلام کنیم در این استان خبری از آشوب نیست و گلستانی‌ها اجازه از بین رفتن وحدت را نمی‌دهند.

او با اشاره به اینکه مشکل اصلی دنیای استکبار با ایران، مقاومت ما برابر زورگویی آنهاست، ادامه داد: دشمنان از ایران قوی و قدرتمند به شدت هراس دارند و در مقابل، کشوری ضعیف می‌خواهند تا به تاراج منابع آن بپردازند.

استاندار گلستان علت همراهی بخشی از نسل جوان با اغتشاشات اخیر را کم‌کاری سال‌های گذشته برای آشناکردن نوجوانان و جوانان با دستاورد‌های انقلاب و مسیر موفق و رو به جلوی کشور دانست و گفت: کم‌کاری‌ها طی سالیان اخیر باعث شد پس از باخت به انگلیس و آمریکا در جام جهانی فوتبال پرچم این کشور‌ها از سوی برخی جوانان در داخل کشور به نشانه شادمانی از باخت ایران گردانده شود.

استاندار گلستان گفت: باید ببینیم برای آشنایی نسل جوان فعلی با آرمان‌های انقلاب چه اقداماتی انجام دادیم که در این برهه سخت انتظار رفتار همسو از آنان داریم. در این شرایط سخت جهاد تبیین، راهکار اساسی و قطعی برای آگاه سازی جامعه و به‌خصوص نسل جوان در جدا کردن صف خود از آشوبگران است.

استاندار گلستان به ضرورت گفت‌وگوی بیشتر با نسل جوان برای شنیدن دغدغه‌های آنان تاکید کرد و گفت: اگر ایران در سال‌های اخیر و با وجود تحریم گسترده به پیشرفت فراوان در بخش‌های گوناگون رسیده، فقط نتیجه تلاش دانشجویان و اندیشمندان مراکز علمی و آموزش عالی است. 

در پایان این مراسم از پژوهشگران برتر مراکز علمی و دستگاه‌های اجرایی گلستان قدردانی شد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار