حجت‌الاسالام رئیسی:

ملت ایران دشمن را ناکام گذاشتند/ حضور مستکبران در هرنقطه از جهان سلب‌کننده زندگی مردم است

رئیس جمهور با بیان اینکه مردم ایران در اغتشاشات اخیر دشمن را ناکام گذاشتند، گفت: مردم ایران با حضرت فاطمه (س) انس دارند و فریب شعار آزادی دشمن را نمی‌خورند؛ چراکه آزادی را در سال ۵۷ به دست آوردند و هیچ وقت آن را از دست نخواهند داد.
کد خبر: ۵۶۰۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲ - 08December 2022

رئیسی: مردم ایران با شعاربه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید ابراهیم رئیسی» پیش از ظهر امروز (پنج‌شنبه) در جمع مردم رباط‌کریم با تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا (س) یک الگو و سرمایه است.

حجت‌الاسلام رئیسی با تبیین گوشه‌ای از فضائل حضرت زهرا (س) افزود: آشنایی با مکتب حضرت صدیقه طاهره (س) نیاز و الزام است تا بانوان بتوانند راه صحیح تعالی را پیدا کنند.

رئیس جمهور با بیان اینکه حضور در کنار مردم متدین و با بصیرت شهرستان رباط کریم در ایام شهادت حضرت فاطمه (س) برای من و همکاران توفیق بزرگی است و از حضور مردم و مسئولان در این مراسم قدردانی می‌کنم، تصریح کرد: فاطمه (س) به ما درس چگونه زیستن می‌دهد تا چگونه زیستن را بیاموزیم و دشمنان را بشناسیم که در پی ایجاد تفرقه در کشور هستند و قصد دارند اعتقادات جوانان ما را دگرگون کنند و جلوی رشد و پیشرفت جامعه ما را بگیرند.

وی با بیان اینکه مردم باید توطئه‌های دشمنان را بشناسند، تصریح کرد: دشمنان می‌خواهند در جامعه انحراف ایجاد کنند و دانشجو و دانش‌آموز را از درس د‌ور کنند و تولید و تولید‌کننده را با اخلال ایجاد کنند. باید شعار‌های دشمن را بشناسیم و دوست و دشمن را شناسایی کنیم.

حجت‌الاسلام رئیسی با بیان اینکه مردم ایران در اغتشاشات اخیر دشمن را ناکام گذاشتند، ادامه داد: مردم ایران با حضرت فاطمه (س) انس دارند و فریب شعار آزادی دشمن را نمی‌خورند؛ چراکه مردم ایران آزادی را در سال ۵۷ به دست آوردند و هیچ وقت این آزادی را از دست نخواهند داد. مردم ایران استکبار جهانی را می‌شناسند و می‌دانند حضور شما در هرنقطه از جهان سلب‌کننده زندگی مردم است.

رئیس جمهور خطاب به دشمنان گفت: شما زندگی را از آرتین گرفتید، شما زندگی را از مردم افغانستان و سایر کشور‌های منطقه گرفته‌اید. شما با شعار زندگی، مردم برخی کشور‌های منطقه را با اخلال مواجه کرده‌اید.

وی با بیان اینکه دشمن موفقیت مردم ایران را نمی‌خواهد، تصریح کرد: دشمنان به دنبال منافع خود هستند و مردم ایران هیچ‌گاه اجازه نخواهند داد که دشمنان «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» را با تهدید مواجه کنند.

حجت‌الاسلام رئیسی با اشاره به موفقیت‌های دولت سیزدهم در یک سال گذشته گفت: دشمن می‌خوا‌ستند تجارت ایران را متوقف کند، اما به رشد بسیار خوبی دست یافتیم؛ دشمن می‌خواست صادرات نفت ایران متوقف کند، اما صادرات نفت ایران رونق گرفت و افزایش یافت و دشمنان از این موضوع عصبانی هستند و به آن‌ها می‌گوییم عصبانی باشید و از این عصبانیت بمیرید.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار