آمادگی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح برای همکاری با نخبگان

وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با حضور در نمایشگاه ایران‌ساخت جهت همکاری و تعامل با شبکه نخبگانی کشور اعلام آمادگی کرد.
کد خبر: ۵۶۰۵۹۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱ - 10December 2022

حضور وزارت دفاع در چهارمین نمایشگاه ایران‌ساخت/ اعلام آمادگی وزارت دفاع جهت همکاری با شبکه نخبگانی کشوربه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح که مأموریت حمایت و پشتیبانی از نیرو‌های مسلح را در حوزه تولید سلاح، سامانه و محصولات دفاعی عهده‌دار است با حضور در نمایشگاه ایران‌ساخت جهت همکاری و تعامل با شبکه نخبگانی کشور اعلام آمادگی کرد.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون با کمک همه ظرفیت‌های علمی و صنعتی کشور اعم از دانشگاه‌ها، شرکت‌های دانش‌بنیان، تیم‌های فناورانه، شرکت‌های خصوصی و کارخانجات بزرگ صنعتی وظیفه خطیر حرکت به سوی دستیابی به آخرین دستاورد‌های روز دفاعی را دنبال کرده است.

براساس این گزارش غرفه این وزارتخانه در بیش از ۱۰ حوزه فناورانه از جمله محور بومیسازی مواد فلزی و غیر فلزی، قطعات و تجهیزات، جهت همکاری و مرتفع‌سازی نیاز‌های عملیاتی اعلام آمادگی کرده است.

همچنین غرفه وزارت دفاع آماده پذیرش طرح‌ها و ایده‌های جامعه نخبگانی کشور در حوزه به‌روزرسانی و بهینه‌سازی تجهیزات و فناوری‌های دفاعی است.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار