یادداشت/ سمانه حسن‌خانی

جنگ نرم دشمن با شعار زن، زندگی، آزادی

دشمنان زخم‌خورده و کینه‌توز نظام جمهوری اسلامی با همدستی منافقین داخلی، این‌بار با فتنه جدید و با شعار بی‌هویت زن زندگی آزادی جنگ نرم را با ایران قوی راه انداخته‌اند.
کد خبر: ۵۶۰۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۰ - 13December 2022

جنگ نرم دشمن این‌بار با شعار زن، زندگی، آزادیگروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس_ سمانه حسن‌خانی؛ فرهنگ مهمترین ابزاری است که می‌تواند مردم یک جامعه را به پیشرفت و یا به سقوط بکشاند.

بعد از ۴۳ سال و اندی از سپری شدن عمر پر برکت انقلاب اسلامی این روز‌ها جامعه ایرانی شاهد ترکش‌هایی بر پیکره فرهنگ است.

سیمای شهر تا جایی که چشم کار می‌کند تا حدودی بی فرهنگی، ولنگاری و آزادی نابخردانه جولان می‌دهد و افسار گسیخته است.

عده‌ای خارج نشین مرفه به بهانه اقدام پلیس امنیت در مقابله با ناهنجاری اجتماعی در مقوله حجاب یک دختر (مهسا امینی)، با شعار زن، زندگی، آزادی با شیوه‌ها و ترفند‌های مختلف زن ایرانی را به ویترین و بوتیکی سیار تبدیل کرده و جامعه ایرانی_ اسلامی را پس از دهه‌ها دچار بی‌اخلاقی و بی‌فرهنگی کردند و هر روز بر طبل آشوب و ناامنی می‌کوبند تا به اهداف شومشان برسند؛ این اهداف چیزی جز نابودی جمهوری اسلامی نیست.

دشمنان زخم‌خورده و کینه‌توز نظام جمهوری اسلامی با همدستی منافقین داخلی با تبلیغات مسموم در فضای ولنگار مجازی و حتی در کف خیابان‌های پایتخت تا شهر‌های مختلف کشور با از بین بردن عفت و پاکدامنی زنان ایران از اقتدار امروز کشورمان در عرصه علمی، دفاعی و اجتماعی انتقام می‌گیرند.

آنها که چندین دهه است که با ترور، آشوب، تفرقه‌افکنی، تحریم، جنگ و ... به دنبال تضعیف ایران قوی هستند و هر بار با پیشرفت ایران در توسعه پزشکی، موشکی و دفاعی عزا می‌گیرند این بار با فتنه جدید آن هم با شعار بی هویت زن زندگی آزادی به دنبال ترویج بی‌حجابی و بدحجابی با عناوین پیشرفت، زندگی مدرن و القای تفکر عدم تساوی زن و مرد در کشوری متمدن و اسلامی هستند که ماهیتش به قول سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ملت امام حسین (ع) است و با مذهب و تشیع گره خورده است.

دشمنان این آب و خاک با دستاویز قرار دادن تفکرات مدرنیته فرهنگ برهنگی را ترویج می‌کنند و در جنگ نرمی که به راه انداختند زن را محور اصلی قرار دادند و برای تسلط و نفوذ در جامعه با دزدی عفت هجمه فرهنگی راه انداختند و با وسیله قرار دادن زنان به عنوان یک کالا هویت آنان را خدشه‌دار می‌کنند و تهاجم فرهنگی خود را ادامه می‌دهند.

در این بزنگاه آنچه که بیش از پیش مهم است بیداری، بصیرت و آگاهی بانوان این سرزمین است؛  آنها باید بیشتر از گذشته هوشیار باشند و به دشمنان معلوم الحال جمهوری اسلامی اجازه ندهند که از هر فرصتی برای سواستفاده از آنها بهره ببرند و به گوهر پاکشان (حجاب) تعرض کنند.

زنان در فرهنگ‏سازی بیشترین نقش را دارند و در مقابله با تهاجم فرهنگی و پیشگیری از انحرافات اجتماعی نقش مؤثر و کلیدی دارند و همین باعث می‌شود که نوک حمله دشمن در تهاجم فرهنگی شوند.

آنها نيمی از پيكره جامعه هستند و با حضور فعال خود در عرصه‌های گوناگون اجتماعی، مسئوليتهای بسياری را بر دوش گرفته‌اند و با ايفای نقش مادری و همسری نقش محوری در تحكيم خانواده و تربيت نسل آينده را دارند و باید بیش از پیش برای خود ارزش قائل باشند.

دین اسلام هم همواره زن را گوهری ارزشمند دانسته و آنان را از اسارت فرهنگ جاهلیت نجات داده و قدر و منزلت بخشیده است؛ چون مسئولیت اصلی زن را تامین آرامش و امنیت خانواده می‌داند و حجاب و عفاف را هرگز مانعی برای رشد و بالندگی آنان ندانسته است و کشور ایران هم به خود می‌بالد که نامش با جمهوری اسلامی عجین شده است.

انتهای پیام/۳۴۱ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار