مدیر آماد و پشتیبانی معاونت آماد ستاد کل نیروهای مسلح:

تغییرات ساختاری منجر به ارتقای تحرک در نیروی زمینی ارتش شده است

سردار سرتیپ تاجیک گفت: نیروی زمینی ارتش، عملکرد مطلوبی در به‌کارگیری تجهیزات و تحرک در حوزه سنگین و فوق‌ سنگین داشته است.
کد خبر: ۵۶۱۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۱ - 12December 2022

به گزارش گروه دفاعی و امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ پاسدار «حسنعلی تاجیک» مدیر آماد و پشتیبانی معاونت آماد ستاد کل نیروهای مسلح در سومین جشنواره طرح‌های لبیک یا امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در حوزه آماد و پشتیبانی نزاجا که در تهران و همزمان در سراسر کشور برگزار شد، با بیان اینکه تغییرات ساختاری منجر به ارتقای تحرک در نیروی زمینی ارتش شده است، اظهار داشت: نیروی زمینی ارتش، عملکرد مطلوبی در به‌کارگیری تجهیزات، ساخت مراکز شهید زرهرن و صنایع یا علی (ع)، سامان دهی مهمات و پایش و نگهداری تجهیزات داشته است.

سردار تاجیک با اشاره به اینکه طرح‌های لبیک، موجب ارتقای آمادگی رزمی و سلامت کارکنان و خانواده‌ها می‌شود، افزود: طرح‌های لبیک شامل تمامی نیازهای فرماندهان و کارکنان و مورد تایید فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) است که با تلاش فرماندهان به‌صورت روزانه پیگیری و رصد می‌شود.

مدیر آماد و پشتیبانی معاونت آماد ستاد کل نیروهای مسلح در پایان خاطرنشان کرد: نیروی زمینی ارتش در حال حاضر با داشتن نیروهای مومن و کارآمد در تمامی حوزه‌ها به‌خصوص هوانیروز، یگان پهپادی، توپخانه و... در اوج آمادگی است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها