نماینده ولی‎فقیه در سپاه:

بهترین راه برای تقرب به خدا خدمت به مردم است/ سردار قاسمی فرهنگ پاسداری خود را حفظ کرده بود

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی گفت: بهترین راه برای تقرب الی الله خدمت به مردم است و این همان نکته‌ای بود که سردار قاسمی به آن عامل بود.
کد خبر: ۵۶۱۰۹۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۲ - 12December 2022

بهترین راه برای تقرب به خدا خدمت به مردم است/ سردار قاسمی فرهنگ پاسداری خود را همچنان حفظ کرده بودبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالله حاجی‌صادقی» نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم یادبود سردار دریادار پاسدار «رستم قاسمی» فرمانده اسبق قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) و وزیر سابق راه و شهرسازی که عصر امروز (دوشنبه) در مسجد پیامبر اعظم (ص) شهرک شهید محلاتی برگزار شد، اظهار داشت: قرآن به ما می‌گوید مؤمن نسبت به حب دنیا حقیقت دنیا را درک کرده است؛ یعنی می‌داند که حیات ابدی برای آخرت است؛ دنیایی که معبد باشد، بهترین فرصت است و مؤمن می‌داند که در این دنیا آخرت خود را می‌سازد؛ لذا باید دنیا را مزرعه‌ای برای آخرت قرار دهد.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی در ادامه گفت: سردار قاسمی در دوران دفاع مقدس و در دوران سازندگی و حرم فعالیت‌های نقش‌آفرینی داشت.

وی افزود: بهترین راه برای تقرب الی الله خدمت به مردم است و این همان نکته‌ای بود که سردار قاسمی به آن عامل بود و در عمل دو اصل را رعایت می‌کرد و آن اینکه عمرش مصروف عمل صالح شود و نیت خالص و‌ حسن فاعلی داشت.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه باید تلاش کنیم در دنیا رفتار و عمل و نیت ما صالح و خالص باشد، خاطرنشان کرد: سردار قاسمی برای دنیا زندگی نکرد، به همین دلیل زمانی هم که وزیر شد، فرهنگ پاسداری خود را همچنان حفظ کرد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار