فرمانده نیروی زمینی ارتش:

سلاح‌های «نزاجا» دقیق‌زن، هوشمند و دارای قابلیت شبکه شدن هستند

امیر سرتیپ حیدری گفت: به دنبال گذر از تجهیزات و تسلیحات قدیمی هستیم و شاهد دستاوردهای مهم تجهیزاتی با چهار ویژگی دورزن، دقیق‌زن، هوشمند و برخورداری از قابلیت شبکه شدن هستیم که در رزمایش های اخیر نیز این از تجهیزات را مورد ارزیابی میدانی قرار دادیم.
کد خبر: ۵۶۱۰۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۸ - 12December 2022

سلاح‌ها و تجهیزات نیروی زمینی، دور زن، دقیق‌زن، هوشمند و قابلیت شبکه شدن هستندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در سومین جشنواره تمرکزی طرح‌های لبیک یا امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) که در حوزه آماد و پشتیبانی برگزار شد، اظهار داشت: امروز نیروی زمینی به گونه‌ای آماده است که می‌تواند پاسخگوی هر نوع تهدید عملیاتی باشد.

امیر حیدری با تأکید بر ارتقای آمادگی رزمی نیروی زمینی ارتش گفت: نیروی زمینی ارتش بر سه اصل ولایتمداری، عدالت‌محوری و شایسته‌سالاری استوار است که با اجرای صحیح و دقیق این اصول می‌توان یک نیروی زمینی آماده و پاسخگو به نیاز‌های عملیاتی روز را شاهد باشیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: در طرح لبیک ۱ به دنبال ارتقای تحرک در سطح یگان‌ها هستیم که بحمدالله در مقطع کنونی تحرک در نیروی زمینی ارتش در حد مطلوبی افزایش یافته که شاهد پویایی در نیروی زمینی ارتش هستیم.

سرتیپ حیدری با اشاره به آمادگی صد درصدی یگان‌ها در حوزه آمادی، افزود: نیروی زمینی ارتش در طرح لبیک ۲ به دنبال گذر از تجهیزات و تسلیحات قدیمی است و در این حوزه شاهد دستاورد‌های مهم تجهیزاتی با چهار ویژگی دورزن، دقیق‌زن، هوشمند و دارای قابلیت شبکه شدن هستیم که در رزمایش‌های اخیر نیز توانسته‌ایم این نوع از تجهیزات را مورد تست و ارزیابی میدانی قرار دهیم.

وی با بیان اینکه موضوع آماد در نیروی زمینی ارتش از جایگاه مهمی برخوردار است، تصریح کرد: اگر در حوزه آماد به ویژه در زمان جنگ کم‌کاری کنیم، قطعا در میدان نبرد شکست خواهیم خورد؛ اما چنانچه در حوزه آمادی با تدبیر باشیم، علاوه بر افزایش توان دفاعی قطعا شاهد نابودی دشمنان خواهیم بود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در پایان به اهمیت رسته آماد پرداخت و تأکید کرد: اعتقاد داریم که زیربنای تحرک، آماد است و هر نیرویی و سازمانی برای دستیابی به موفقیت، باید از یگان آمادی بسیار قوی و آماده‌ای برخوردار باشد.

انتهای پیام/ ۳۷۱

نظر شما
پربیننده ها