معاون آماد و پشتیبانی نیروی زمینی ارتش:

تحریم فرصت مناسبی برای پیشرفت یگان‌های لجستیک «نزاجا» فراهم کرد

امیر سرتیپ دوم علیپور گفت: تحریم فرصت مناسبی برای یگان‌های لجستیک نیروی زمینی ارتش فراهم کرد تا بتوانند در حوزه‌های بازتولید خودرو‌های فوق سنگین به دستاورد‌های چشمگیری دست پیدا کنند.
کد خبر: ۵۶۱۰۹۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۶ - 12December 2022

تحریم فرصت مناسبی برای پیشرفت یگان‌های لجستیک فراهم کردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ دوم «حسن علیپور» معاون آماد و پشتیبانی نیروی زمینی ارتش، در سومین جشنواره تمرکزی طرح‌های لبیک یا امام خامنه‌ای (حفظه الله تعالی) در حوزه آماد و پشتیبانی که در تهران و همزمان در سراسر کشور برگزار شد، با بیان اینکه برگزاری جشنواره طرح‌های لبیک در حوزه آماد و پشتیبانی بهانه‌ای است تا میزان تحرک و آمادگی رزمی در نیروی زمینی ارتش سنجیده شود، اظهار داشت: نیروی زمینی ارتش در حوزه‌های مختلف توانسته‌ است به دستاورد‌های مهم و قابل ملاحظه‌ای دست پیدا کند.

امیر علیپور افزود: بازتولید خودرو‌های سنگین و فوق سنگین، تریلرها، جابجایی زاغه مهمات‌ها، توانایی تولید تجهیزات، بازآماد و کنسرواسیون تجهیزات زرهی و بخش کوچکی از توانمندی‌های آمادی نیروی زمینی ارتش است.

معاون آماد و پشتیبانی نیروی زمینی ارتش، نیروی انسانی را در حوزه آمادی بسیار ارزشمند و مهم خواند و تصریح کرد: نیروی انسانی متخصص و توانمند می‌تواند نقش موثری در ارتقا آمادگی رزمی و تحرک داشته باشد.

وی با اشاره به اقدامات مؤثر در حوزه تحرک تأکید کرد: اگر یگان لجستیک بخواهد موفق شود، نیاز به داشتن آموزش و انعطاف‌پذیری است که بحمدلله با حمایت‌های هیئت رئیسه نیروی زمینی، ارتش و ستاد کل نیرو‌های مسلح، امروز در حوزه لجستیک بدون شک نیروی زمینی ارتش از تحرک بسیار بالا و چشمگیری برخوردار است.

امیر علیپور گفت: تحریم فرصت مناسبی برای یگان‌های لجستیک فراهم آورد تا بتوانند در حوزه‌های مختلف به دستاورد‌های چشمگیری دست پیدا کنند.

انتهای پیام/۳۷۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار