وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح:

اجازه نمی‌دهیم دشمنان تمرکز ما را از موضوعات راهبردی منحرف کنند

امیر آشتیانی گفت: وزارت دفاع مصمم به پیگیری اهداف و مأموریت‌های واگذار شده است و اجازه نمی‌دهد که دشمنان تمرکز ما را از موضوعات راهبردی منحرف کند.
کد خبر: ۵۶۱۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۲ - 12December 2022

اجازه نمی‌دهیم دشمنان تمرکز ما را از موضوعات راهبردی منحرف کنندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر «محمدرضا آشتیانی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در نشست مشترک با اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با مرور تحولات بین المللی و منطقه‌ای و ارائه تحلیلی از تهدیدات دشمنان اظهار داشت: وزارت دفاع مصمم به پیگیری اهداف و مأموریت‌های واگذار شده است و اجازه نمی‌دهد که دشمنان تمرکز ما را از موضوعات راهبردی منحرف کند.

امیر آشتیانی با اشاره به عملیات روانی بی‌سابقه و جنگ ترکیبی دشمن برای تحت تأثیر قرار دادن توانایی‌های قدرت ساز و ظرفیت‌های نقش آفرین جمهوری اسلامی ایران در عرصه منطقه و بین الملل افزود: تقویت مؤلفه‌های تولید قدرت، راهبرد اصلی ما در وزارت دفاع است و این مسیر با همت، قدرت و سرعت ادامه دارد و ما شاهد پیشرفت‌های چشم گیر و رشد‌های جهشی هستیم.

در این نشست وحید جلال زاده رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به آگاهی مناسب اعضای کمیسیون از پیشرفت‌های دفاعی کشور و طرح‌های در دست اجرا، ضمن ابراز خرسندی از دستاورد‌های جهشی حمایت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی را از برنامه‌های دفاعی از اولویت‌های مجلس شورا اسلامی دانست.

در این نشست تعاملی و صمیمانه اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود را مطرح کردند و وزیر دفاع دستورات لازم را به مسئولان وزارت دفاع صادر کرد.

انتهای پیام/933

نظر شما
پربیننده ها