مسئول دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری:

دومین نشست کارگروه تاریخ شفاهی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری برگزار شد

«فتاحی» از برگزاری دومین نشست کار گروه تاریخ شفاهی حوزه هنری استان چهارمحال و بختیاری با حضور فعلان فرهنگی، پیشکسوتان عرصه پایداری، نویسندگان جوان استان و نمایندگان دستگاه‌های فرهنگی خبر داد.
کد خبر: ۵۶۱۲۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶ - 13December 2022

به گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، «قاسم فتاحی» مسئول دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری از برگزاری دومین نشست کار گروه تاریخ شفاهی حوزه هنری استان امروز با حضور فعلان فرهنگی، پیشکسوتان عرصه پایداری، نویسندگان جوان استان و نمایندگان دستگاه های فرهنگی خبر داد.

مسئول دفتر فرهنگ ومطالعات پایداری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: کارگروه تاریخ شفاهی حوزه هنری استان از چند ماه قبل کار خود را آغاز کرده و در این چند ماه به غیر از سوژه‌یابی جهت ثبت خاطرات رزمندگان و فعالان انقلاب اسلامی دو نشست نیز با محوریت هم فکری و پیشبرد اهداف کلان خود با پیشکسوتان و نویسندگان مطرح استانی برگزار کرده است.

فتاحی افزود: دومین نشست این کار گروه با هدف رصد و سوژه یابی، سیاست‌گذاری و هماهنگی بین دستگاه‌ها جهت تولید آثار مکتوب و غیر مکتوب برگزار شد.

وی ابراز داشت: استان چهارمحال و بختیاری دارای سوژه‌های بسیار ناب در عرصه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است که هر کدام میتوانند به آثار مکتوب قابل توجه و در زمینه‌های دیگر هنری به تصویر کشیده شود.

مسئول دفتر فرهنگ ومطالعات پایداری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری درباره مصوبات دومین جلسه این کار گروه گفت: در دومین نشست تربیت و آموزش نیروی انسانی جهت انجام مصاحبه و نیز نویسندگی و تدوین آثار پژوهشی، مستند، داستانی در حوزه ادبیات پایداری مورد بحث و گفتگو قرار گرفت که مقرر شد با همکاری دستگاه‌های مرتبط فرهنگی در استان بهمن امسال اولین دوره آموزشی روش‌های مصاحبه و تربیت نیرو از سوی حوزه هنری استان برگزار شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار