معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) در گفت‌وگو با دفاع‌پرس تشریح کرد؛

خدمات قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) در زمینه محرومیت‌زدایی

سردار حاجی‌زمانی گفت: در خصوص خدمات اجتماعی و محرومیت‌زدایی قرارگاه مسئولیت دارد تا در شعاع ۷۰ کیلومتری پروژه‌های خود خدماتی را ارائه دهد.
کد خبر: ۵۶۱۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۳ - 14December 2022

صرف بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان در بخش‌های محرومیت زداییسردار «اسدالله حاجی‌زمانی» معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) سپاه پاسداران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، درباره فعالیت‌های محرمیت‌زدایی این قرارگاه اظهار داشت: در خصوص خدمات اجتماعی و محرومیت‌زدایی قرارگاه مسئولیت دارد تا در شعاع ۷۰ کیلومتری پروژه‌های خود خدماتی را در بخش‌های مختلف از جمله احداث راه روستایی، خانه بهداشت، مدرسه، درمانگاه، کارگاه‌های اشتغال‌زایی و توزیع بسته‌های معیشتی، ارائه دهد.

سردار حاجی‌زمانی افزود: ما تا پایان سال ۱۴۰۰ بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان در بخش‌های محرومیت‌زدایی در اطراف پروژه‌ها هزینه کردیم که این روند همچنان مخصوصاً در مناطق محروم ادامه خواهد داشت.

وی درباره تفکیک مأموریت‌های این قرارگاه با قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه نیز گفت: تفکیک فعالیت‌ها با قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه به این‌صورت است که مأموریت‌های قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه به‌صورت کشوری و در مناطق محروم انجام می‌شود، اما فعالیت‌های این قرارگاه، محدود به شعاع ۷۰ کیلومتری پروژه‌هایی است که انجام می‌دهد.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) اضافه کرد: کمک‌های مومنانه هم که در سال‌های اخیر انجام می‌شد، همچنان در قالب بسته‌های کمک معیشتی شامل نوشت‌افزار برای دانش‌آموزان و مواد غذایی ویژه خانوار‌های ساکن در مناطق مورد اشاره، ارائه می‌شود.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار