معاون هماهنگ‌کننده نداجا تأکید کرد؛

سهم موثر سربازان وظیفه در پیشبرد اهداف و توانمندسازی ارتش کشور

امیر دریادار «بلوچ» گفت: امروز سربازان ضمن تلاش در راستای تحقق امنیت کشور، مسئولیت به جلو بردن توانمندی‌های ارتش را نیز بر عهده دارند.
کد خبر: ۵۶۱۴۳۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱ - 14December 2022

مسئولیت خطیر سربازان در تامین امنیت کشوربه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «بابک بلوچ» معاون هماهنگ‌کننده نیروی دریایی ارتش در پانزدهمین جشنواره حضرت علی‌اکبر (ع) نداجا با اشاره به اهمیت کسوت سربازی در سطح نیرو‌های مسلح، اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس ۴۸ هزار شهید را تقدیم امنیت و تمامیت ارضی کشور کرد که از این تعداد ۴۰ هزار شهید در کسوت خدمت سربازی بودند.

دریادار بلوچ با بیان اینکه همه ما افتخار سربازی نظام مقدس جمهوری اسلامی را داریم و در مسئولیت‌های گوناگون جهت تأمین امنیت خدمت صادقانه می‌کنیم، افزود: امروز مسئولیت سربازان در ارتش کمتر از نیرو‌های کادر نیست.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی دریایی ارتش با اشاره به خدمات سربازان در دوران کرونا، گفت: اگر بیمارستان‌های نیرو‌های مسلح در دوران مقابله با ویروس کرونا توانستند به نحو مطلوبی پذیرای بیماران باشند، بخش بزرگ از این مسئولیت بر عهده سربازان عزیز در اداره بهداشت بود.

وی ادامه داد: امروز سربازان ضمن تلاش در راستای تحقق امنیت کشور مسئولیت جلو بردن توانمندی‌های ارتش را نیز بر عهده دارند.

دریادار بلوچ در پایان خطاب به سربازان گفت: امیدوارم تک تک شما عزیزان بعد از گذراندن دوره سربازی با بهره‌گیری از تجارب ارزنده این دوران هر کدام در کسوت و مسئولیت مهمی وارد عرصه‌های مختلف اجتماعی شوید.

انتهای پیام/ ۲۲۱

نظر شما
پربیننده ها