معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

دانشجویان باید با بصیرت و آگاهی در برابر توطئه دشمنان قرار گیرند

سردار نقدی گفت: امروز دانشجویان باید با بصیرت و آگاهی در برابر توطئه دشمنان قرار گیرند و برای هر چیز یا دلیلی بیاورید یا دلیلی بخواهید.
کد خبر: ۵۶۱۵۳۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۴ - 14December 2022

دانشجویان باید با بصیرت و آگاهی در برابر توطئه دشمنان قرار گیرندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «محمدرضا نقدی» معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز چهارشنبه در دیدار با دانشجویان دانشگاه فرهنگیان کردستان در سنندج، اظهار داشت: شما دانشجویان اهل تحقیق هستید و باید برای هر چیز یا دلیلی بیاورید یا دلیلی بخواهید.

سردار نقدی با بیان اینکه در ارتباط با مرگ خانم ژینا امینی دلیل و مدرک قانع کننده‌ای توسط دشمن برای اثبات قتل این خانم وجود نداشت تا ارائه دهند، افزود: دشمن به واسطه مرگ خانم مهسا امینی اهداف شوم در براندازی این انقلاب را که سال‌ها در پشت پرده نگه داشته بود، رو کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: دشمن با یک شبکه عظیم و با به راه انداختن جنگ شناختی در حال مبارزه و دشمنی کردن است و شما باید با بصیرت و آگاهی در مقابل این جنگ به مبارزه برخیزید.

وی گفت: آثار پیاده سازی تفکر غرب در خصوص زن، تفکری بی پایه و اساس است چرا که دشمن به خوبی می‌داند که در این انقلاب جایگاه زن جایگاه ویژه‌ای بوده است و ضریب پیشرفت زنان در این کشور بالاتر از هر کشور دیگر است.

سردار نقدی تصریح کرد: دشمن به خوبی می‌داند بزرگترین افتخار این انقلاب پیشرفت زنان آن در هر مقطعی از تاریخ است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران عنوان داشت: انقلاب اسلامی بسیار شفاف و روشن است و چیزی برای پنهان کردن از مردمش ندارد و ما همیشه تسلیم منطق و حقیقت هستیم.

وی با بیان اینکه دشمن به ما عنوان دیکتاتور را می‌دهد و این در حالی است که تمام انتخابات‌ها در این کشور توسط خود مردم انجام می‌گیرد افزود: این در حالی است که بسیاری از همین کشور‌هایی که امروز ما را متهم می‌کنند حتی یک صندوق انتخاباتی نمایشی ندارند.

سردار نقدی خطاب به دانشجویان اظهار داشت: شما به عنوان قشر آگاه جامعه نباید تصورات باطل را در ذهن خود جای دهید و باید هر موضوعی را با منطق و حقیقت هر آنچه که هست بپذیرید.

وی بیان داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در طول شش سال اخیر عنوان نام سال را تولید در کشور قرار داده است و این نشانه‌ی خود کفایی و پویایی و عدم وابستگی این انقلاب به کشور‌های خارجی است و قطعاً دشمن این همه پیشرفت را تاب نخواهد آورد و درصدد دشمنی با جوانان ما خواهد بود.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار