معاون قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه:

هیچ بن‌بستی برای خدمت‌رسانی به مردم وجود ندارد

سردار حزنی گفت: به برکت انقلاب اسلامی و گروه‌های جهادی، هیچ بن‌بستی برای خدمت‌رسانی به مردم وجود ندارد.
کد خبر: ۵۶۱۶۱۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹ - 15December 2022

هیچ بن‌بستی برای خدمت‌رسانی به مردم وجود نداردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «ضیاالدین حزنی» معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران صبح امروز (پنجشنبه) در نشست قرارگاه محرومیت‌زدایی استان سمنان و تجلیل از دست‌اندرکاران رزمایش جهادگران فاطمی دو به میزبانی استانداری با بیان اینکه همه مشکلات کشور با ظرفیت‌های داخلی و اتکا به توان داخل قابل حل است، اظهار داشت: از مسئولان خواسته‌ایم که پروژه‌های محرومیت‌زدایی در استان سمنان به وسیله گروه‌های جهادی شناسایی شود و اعتبار انجام آن نیز توسط قرارگاه تأمین خواهد شد تا بتوانیم شاهد اقدامات محرومیت‌زدایی به‌خصوص در روستا‌های سمنان باشیم.

سردار حزنی با بیان اینکه خدمت‌رسانی به محرومان مهر افتخار بسیج و گروه‌های جهادی است، عنوان کرد: اولویت کار حوزه محرومیت‌زدایی، مردم و خدمت‌رسانی به نیازمندان هستند.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: هیچ بن‌بستی برای خدمت‌رسانی به مردم وجود ندارد و همه ظرفیت‌ها برای پیشرفت در کشور ایران اسلامی مان وجود دارد.

این مقام مسئول با بیان اینکه ترویج خدمت در مناطق محروم باید در دستور کار و همگانی شود، تصریح کرد: دشمن در جنگ نرم امروز در پی تضعیف نظام و ایجاد دو دستگی در بین مردم و مسئولان است؛ چرا که اعتقاد داریم مردم‌یاری و مردم‌داری رمز ماندگاری، رونق کشور و پیشرفت محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه بیکاری، اعتیاد، طلاق و اقتصاد ناکارآمد چهار مشکل اساسی حال حاضر در کشور است، گفت: خدمت‌رسانی به مردم یک سعادت برای مسئولان و یک وظیفه محسوب می‌شود.

در این مراسم جمعی از مسئولان اردو‌های جهادی استان سمنان که در رزمایش جهادگران فاطمی دو حضور داشتند، تقدیر شدند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار