فرمانده کل سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی:

فتنه اخیر فرصتی برای استحکام پایه‌های انقلاب اسلامی است/ دفاع مقدس زمینه‌ساز اقتدار کشور شد

سردار سلامی با بیان اینکه ابهامی در فتنه اخیر وجود ندارد و صحنه آشکار است، گفت: این فتنه نیز فرصتی برای استحکام پایه‌های انقلاب اسلامی خواهد شد.
کد خبر: ۵۶۱۶۴۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹ - 15December 2022

فتنه اخیر فرصتی برای استحکام پایه‌های انقلاب اسلامی خواهد شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده سپاه ظهر امروز (پنجشنبه) در همایش اقتدار در سایه ولایت در جمع گردان‌های طلاب روحانیون تیپ مستقل ۸۳ روحانیون رزمی تبلیغی امام صادق (ع) در مسجد مقدس جمکران اظهار داشت: در سختی‌ها و حوادث مختلف، طلاب رزمی تبلیغی در عرصه خدمت رسانی به مردم و آرام کردن دل‌ها به صحنه می‌آیند.

سردار سلامی گفت: در دوران کرونا اقداماتی که حتی خانواده بیماران از پذیرش آن امتناع می‌کردند، طلاب به میدان خدمت و یاری رساندن به بیماران آمدند و این امر خصلت کسانی است که در مکتب اهل بیت تربیت شده اند.

فرمانده سپاه ابراز داشت: با حضور گسترده طلاب در صحنه دفاع از اسلام، هیچ قدرتی به خود اجازه خدشه وارد کردن به این دین الهی را نمی‌دهد.

وی اضافه کرد: امروز هدف دشمنان از میان برداشتن انقلاب اسلامی ایران است و باید متوجه باشیم که امروز شرایط عادی نیست، بلکه خطیر و تعیین‌کننده است.

سردار سلامی گفت: همه دشمنان در دنیا علیه ملت ایران به میدان آمدند و این حضور دشمن، روشن و واضح است.

فرمانده کل سپاه اضافه کرد: این میدان فتنه علیه ایران همه دشمنان دیده می‌شوند که در صفوفی به هم فشرده در میدان حاضر هستند.

این مقام مسئول گفت: در عرصه مقابله با جمهوری اسلامی صهیونیست‌ها، آمریکا، انگلیس و فرانسه و سعودی نیز دیده می‌شوند که البته قلوب آنان با هم نیست.

وی بیان داشت: دشمنان نسبت به دروغ‌هایی که می‌گویند به باور رسیدند و آنان اولین قربانی دروغ‌های خود هستند؛ البته باید بدانیم که دشمنان قدرتی کوچک از آن چیزی که نشان می‌دهند، دارند.

این مقام مسئول تصریح کرد: امروز فتنه آشکار است و ابهامی در آن وجود ندارد و صحنه قابل تشخیص است و ابتدا و انتهای آن نیز روشن شده است.

سردار سلامی ادامه داد: انقلاب اسلامی وسعت یافته و قدرت اسلام وسیع شده است و حاکمیت اسلام پس از هزاران سال قدرتی بر روی زمین ساخته است و این موضوع دشمنان را آزار می‌دهد.

وی گفت: امروز اسلام ضعیف نیست و در این سال‌ها بار‌ها دشمنان شکست خورده‌اند که جنگ نظامی و عرصه مقابله با داعش از جمله آنان بوده است.

فرمانده کل سپاه افزود: دشمن هرچه میدان برای ایجاد نابودی ما ساخت در آن عرصه قدرتمند شدیم که سال‌های دفاع مقدس از جمله آن است و قدرت نظامی امروز ایران که فقط بخشی از آن دیده شده از همین تجربه است.

سردار سلامی ابراز داشت: امروز نیاز‌ها و تجهیزات نظامی را خودمان می‌سازیم که اگر تحریم نبود به این توفیق‌ها دست نمی‌یافتیم و نیرومند نمی‌شدیم.

وی ادامه داد: وقتی در عرصه ساخت لوازم خانگی خودکفا شدیم، پیام دادند که پول‌های بلوکه شده ایران را برمی‌گردانیم به شرط اینکه خرید لوازم خانگی آنان را بخریم.

فرمانده کل سپاه افزود: وقتی توتال و دیگران احداث فاز‌های پارس جنوبی را ترک کردند، ما آن را ساختیم و ستاره خلیج فارس محصول قهر دشمن بود و کاش زودتر رفته بودند و این اقدام سریع‌تر انجام می‌شد.

وی بیان داشت: اسلام دین سعادت است و ما در پرتو اسلام می‌توانیم به سعادت دنیوی و اخروی دست یابیم.

سردار سلامی گفت: روزی پدیده تکفیر را برای ارائه اسلام آمریکایی و بی رحم در دنیا منتشر کردند که این عرصه فرصت درخشش و نفوذ منطقه‌ای ایران را سبب شد و امروز میدان جهاد در اختیار قدرت‌های جبهه مقاومت است.

وی عنوان داشت: فتنه اخیر نیز به فرصتی برای استحکام پایه‌های انقلاب تبدیل خواهد شد و ما امروز متوجه شدیم که باید در برابر تخریب‌های فضای مجازی دشمنان که نشر دهنده دروغ هستند، چگونه بایستم و جامعه را مصونیت ببخشیم.

فرمانده سپاه ابراز داشت: روحانیون باید حقیقت را برای ملت بازگو کنند تا با این آگاهی‌بخشی از دین دفاع شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها