جانشین فرمانده مرزبانی فراجا:

شناورهای تندرو و پیشرفته در مرزهای ساحلی کشور مستقر می‌شوند

سردار «ستاره» گفت: مرزهای ساحلی کشور در آینده نزدیک به انواع شناور تندرو و پیشرفته مجهز می‌شود و در راستای ارتقای مأموریت‌های محوله گام بلندی در این مرزها برداشته خواهد شد.
کد خبر: ۵۶۱۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰ - 15December 2022

به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ دوم پاسدار «جلال ستاره» جانشین فرمانده مرزبانی فراجا صبح امروز در جمع فرماندهان، کارکنان و فرزندان کارکنان مرزبانی استان بوشهر با اشاره به تجهیز نیروهای مسلح به امکانات نظامی پیشرفته، اظهار داشت: امروز به برکت انقلاب اسلامی نیروهای مقتدر مسلح و مرزبانی به پیشرفته‌ترین امکانات و تجهیزات نظامی، دفاعی همراه با ایمان و ولایت‌مداری مجهز هستند.

سردار ستاره با اشاره به اینکه ایران اسلامی در همه جهان نقش مهمی در آزادی‌خواهی دارد، گفت: انقلاب اسلامی به همت و تلاش مردان و زنان انقلابی و رهبری امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی توانسته به‌عنوان ام‌القری جهان اسلام ندای ‌عدالت‌خواهی‌ و آزادگی را سر دهد.

جانشین فرمانده مرزبانی فراجا اهداف و ترفندهای دشمنان به سرکردگی آمریکا در ایران اسلامی را برشمرد و اضافه کرد: استکبار جهانی در رأس آن آمریکای جنایتکار و ایادی وابسته منطقه به دنبال تضعیف نظام اسلامی و شکاف بین مردم، مسئولین و تضعیف باورهای دینی و مذهبی ملت ایران هستند؛ ولی با هوشیاری و بصیرت مردم این نقشه خنثی خواهد شد.

وی با بیان اینکه آمریکای جنایتکار با پرورش داعش در منطقه جنایت‌های زیادی انجام داده است، خاطرنشان کرد: این گروه تروریستی وابسته به آمریکا در سوریه، عراق و سایر ملت‌های مسلمان جنایات زیادی انجام دادند؛ ولی با حضور رزمندگان دلیر جبهه مقاومت و در رأس آن حاج قاسم سلیمانی تار و پود این گروه تروریستی درهم پیچیده شد.

سردار ستاره با اشاره به اینکه امروز دشمنان و منافقین اعتقادات مذهبی، دینی، اخلاقی و خانواده‌ها را نشانه گرفته‌اند، گفت: باید با هوشمندی مسئولین و توجه به خانواده‌ها مخصوصاً فضای مجازی با این دسیسه دشمنان مقابله کرد.

وی از پیشرفت جمهوری اسلامی در زمینه‌های مختلف علمی، فناوری، هسته‌ای، دفاعی و پزشکی خبر داد و تصریح کرد: این پیشرفته‌ها سبب خشم دشمنان ملت ایران شده است.

جانشین فرمانده مرزبانی فراجا تأکید کرد: مردم انقلابی و جوانان باید مواظب تبلیغات دروغین دشمنان سرزمین در فضای رسانه‌ای و مجازی باشند؛ این دشمنان کسانی هستند که هشت سال با پشتیبانی تسلیحاتی و مالی به صدام جوانان ایران اسلامی را به شهادت رساندند.

سردار ستاره با بیان اینکه مرزبانان در حفاظت از مرزها با تمام وجود و جانانه در حفظ و حراست از مرزها تلاش می‌کنند، گفت: با تجهیز مرزبانی در آینده نزدیک به انواع شناور تندرو و پیشرفته در مرزهای آبی در راستای ارتقا مأموریت‌های محوله گام بلندی برداشته خواهد شد.

وی با قدردانی از تلاش مرزبانی استان بوشهر در حفاظت و حراست از مرزهای خلیج‌ فارس و نوار ساحلی تصریح کرد: خدمات شبانه‌روزی مرزبانان با حمایت و مشارکت مردم غیور ساحل‌نشین استان بوشهر ستودنی است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار