رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور خبر داد؛

افتتاح ۱۰ هزار واحد مسکن مددجویی با حضور رئیس جمهور

سردار «زهرایی» گفت: بر اساس تفاهم‌نامه کمیته امداد با بسیج سازندگی ۴۰ هزار مسکن مددجویی در دست ساخت است و در ۱۴ اسفند ۱۰ هزار واحد مسکن مددجویی با حضور رئیس جمهور افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۵۶۲۴۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۸ - 19December 2022

افتتاح ۱۰ هزار واحد مسکن مددجویی با حضور رئیس جمهوربه گزارش دفاع‌پرس از ساری، ویژه برنامه شکوه هجرت و آئین اختتامیه دومین مرحله رزمایش جهادگران فاطمی استان مازندران با حضور سردار زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور، سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا، مسئولین و مدیران نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان و نیز آحاد جهادگران و اقشار مختلف مردم در سالن اجتماعات غدیر ستاد سپاه کربلا برگزار شد.

در این آئین که به همت سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا برگزار شد از خانواده‌های معظم شهدای جهادگر، مدیران دستگاه‌های اجرایی نمونه در حوزه فعالیت‌های جهادی و جهادگران برتر استان مازندران تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

برپایی نمایشگاه دستاورد‌ها و توانمندی سازندگی، اشتغالزایی و محرومیت زدایی استان مازندران از دیگر برنامه‌های شاخص این آئین جهادی بوده است.

سردار «محمد زهرایی» رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با اشاره به تشکیل بسیج سازندگی اظهار داشت: فلسفه تشکیل بسیج سازندگی سازماندهی نسل جدید انقلاب بود که وظیفه آن به میدان آوردن جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه عرصه‌های تعریف شده در بسیج سازندگی شامل کمک‌های مومنانه، محرومیت زدایی، اقتصاد مقاومتی و کمک رسانی در حوادث غیرمترقبه مثل سیل و زلزله و ... است، افزود: اصل حضور بر محور جوانان جهادگر است.

سردار زهرایی شناسایی، تربیت و توانمند سازی جهادگران جوانان در عرصه‌های مختلف را هدف بسیج سازندگی برشمرد و ادامه داد: جوانان جهادگر مسئله مردم را مسئله خود و توفیق خدمت به مردم را یک افتخار برای خود میدانند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور در ادامه با بیان اینکه وظیفه جهادگران ترویج و تقویت گفتمان جهادی بین جوانانی که محروم از خدمت به مردم هستند، افزود: ابتدای تشکیل بسیج سازندگی تا امروز ۴۲ هزار گروه جهادی میدانی فعال شناسنامه دار ثبت شده هستند.

سردار زهرایی با اشاره به ۵۴۳ شورای جهادی در شهرستان‌ها با انتخاب جهادگران خاطرنشان کرد: این شورا‌ها با حضور جهادگران تشکیل و انتخابات برگزار که در مجمع جهادی عضو هر دو سال در مجمع جهادگران ملی انتخاب می‌شوند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور به قرارگاه عملیاتی جهادی هم اشاره کرد و متذکر شد: بسیج سازندگی کمک کننده دولت در مسئله محرومیت زدایی و اقتصادی مقاومتی است.

به گفته سردار زهرایی بر اساس تفاهم‌نامه کمیته امداد با بسیج سازندگی ۴۰ هزار مسکن مددجویی در دست ساخت است که در ۱۴ اسفند ۱۰ هزار واحد مسکن مددجویی با حضور رئیس جمهور افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار