معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان:

احداث یادمان‌های شهدای گمنام در دستور کار قرار گیرد

«مصطفی‌پور» با تاکید بر لزوم توجه به احداث و ساماندهی یادمان‌های شهدای گمنام در کمترین زمان ممکن، گفت: یادمان‌های شهدا مکان‌های فرهنگی و معنوی هستند و باید احداث این یادمان‌ها در دستور کار سازمان‌ها و نهاد‌ها قرار گیرد.
کد خبر: ۵۶۲۸۴۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۰ - 21December 2022

احداث یادمان‌‌های شهدای گمنام در دستور کار قرار گیردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، «حسین مصطفی‌پور» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان در جلسه هماهنگی مراسم تشییع شهدای گمنام در استان گیلان، شهدای گمنام را نام‌آوران افلاک دانست و اظهار داشت: پدران و مادران و همسران شهدای گمنام سالیان سال است که چشم به راه هستند.

وی امنیت و آرامش و عزت و اقتدار کشور را مدیون ایثارگری و مقاومت و شکیبایی خانواده‌های شهدا دانست و تصریح کرد: این عزیزان سال‌های سال است که درد فراق و دوری را تحمل می‌کنند تا ما امنیت و آرامش داشته باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با بیان اینکه شهدا افتخار شهر و دیار ما هستند افزود: طی روز‌های پیش رو فضای کشور و استان ما معطر به رایحه خوش شهدا خواهد شد و میزبان سه شهید گمنام هستیم.

مصطفی‌پور با اشاره به اینکه تشییع پیکر‌های پاک شهدا به ما یادآوری می‌کند راه و رسم و سیره شهدا را فراموش نکنیم، گفت: شهدا با خون خودشان راه انقلاب و نظام را ترسیم کردند و چراغ ارزش‌های اسلامی و انسانی را برافروختند.

وی عامل همه شکست‌ها را دور شدن از مسیر شهدا دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری شهدا تلنگری برای جامعه به ویژه مسئولان در جهت خدمتگزاری باشد.

معاون استاندار گیلان با تاکید بر لزوم توجه به احداث و ساماندهی یادمان‌های شهدای گمنام در کمترین زمان ممکن، اضافه کرد: یادمان‌های شهدا مکان‌های فرهنگی و معنوی هستند و لذا نباید تنها به مراسم تشییع بسنده کنیم و باید احداث یادمان‌های شهدا در دستور کار سازمان‌ها و نهاد‌ها به ویژه شهرداری‌ها قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها