با صدور احکامی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

دبیران علمی چهلمین جایزه کتاب سال و سی‌اُمین جایزه جهانی کتاب سال منصوب شدند

اسماعیلی طی احکامی جداگانه دبیران علمی چهلمین جایزه کتاب سال و سی‌اُمین جایزه جهانی کتاب سال را منصوب کرد.
کد خبر: ۵۶۳۵۴۴
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳ - 26December 2022

دبیران علمی چهلمین جایزه کتاب سال و سی اُمین جایزه جهانی کتاب سال منصوب شدندبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «محمدمهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی احکامی، حجت‌الاسلام حمید پارسانیا را به‌عنوان دبیر علمی چهلمین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران و محمدباقر خرمشاد را به‌عنوان دبیر علمی سی‌اُمین جایزه جهانی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.

در متن حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به حجت‌الاسلام والمسلمین حمید پارسانیا آمده است:
 
«استاد فرزانه
حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر حمید پارسانیا
 
نظر به مراتب پژوهشی و علمی ارزشمند و پیشینه گران‌سنگ جنابعالی در حوزه کتاب و فرهنگ، براساس این حکم به‌عنوان «دبیر علمی چهلمین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران» منصوب می‌شوید.

امید می‌رود با استعانت از خداوند متعال و هم‌اندیشی و همکاری استادان، اندیشمندان و صاحب‌نظران و با درایت و پشتکار در گسترش دانایی و اعتلای علم و فرهنگ در ایران اسلامی، موفق و مؤید باشید.
 
همچنین در متن حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به محمدباقر خرمشاد آمده است:
 
«استاد فرهیخته
جناب آقای دکتر محمدباقر خرمشاد
 
نظر به مراتب ارزشمند علمی و تخصص و پیشینه گرانمایه جنابعالی در حوزه پژوهش و فرهنگ، به موجب این حکم به‌عنوان «دبیر علمی سی‌اُمین جایزه جهانی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران» منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و همفکری و همکاری استادان، اندیشمندان و صاحب‌نظران، این جایزه ذی‌قیمت و معتبر که سهم مهمی در پویایی و توسعه دیپلماسی فرهنگی دارد، بیش از گذشته در رشد و گسترش پژوهش‌ها و مطالعات اسلام‌شناسی و ایران‌شناسی در جهان نقش‌آفرین باشد.
 
انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها