جان فدا/ عضو کمیسیون شورا‌های مجلس شورای اسلامی:

شهید سلیمانی الگوی کارآمدی نظام جمهوری اسلامی بود

عنابستانی با بیان اینکه یکی از اهداف نظام سلطه ناکارآمد جلوه دادن جمهوری اسلامی ایران است، گفت: این موضوع در حالی است که شهید سلیمانی در حوزه کاری خود به خوبی اثبات کرد در الگوی ولایت فقیه و اتکا به خداوند متعال موفق است.
کد خبر: ۵۶۴۱۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۰ - 29December 2022

شهید سلیمانی الگوی کارآمدی نظام جمهوری اسلامی بود«علی اصغر عنابستانی» عضو کمیسیون شورا‌های مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، در تشریح ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی، اظهار داشت: شهید سلیمانی به عنوان یک قهرمان ملی در رویه کاری خود همواره یک هدف مقدس را دنبال می‌کرد و آن هدف مقدس مقابله جدی با نماد‌های ظلم در منطقه و جهان بود.

عنابستانی تصریح کرد: شهید سلیمانی برای مقابله با استکبار در تمام سطوح اختلافات محلی، قومی، مذهبی و سیاسی را کنار می‌گذاشت تا بتواند ید واحدی برای ظلم‌ستیزی ایجاد کند.

عضو کمیسیون شورا‌های مجلس شورای اسلامی افزود: بنده در سفری که به سوریه داشتم شخصاً شاهد این صحنه بودم که ایشان مسجدی از اهل سنت را که در جریان جنگ با تروریسم تخریب شده بود بازسازی کردند. این قبیل اقدامات شهید سلیمانی برای این بود که خدایی نکرده کوچک‌ترین خدشه‌ای در وحدت جهان اسلام به وجود نیاید.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی مردم را در داخل کشور خط‌کشی نمی‌کرد، گفت: در منظومه فکری شهید سلیمانی همه ما ایرانیان یک ملت واحد هستیم و همه ملل ظلم‌دیده یک مجموعه واحد در مقابل استکبار جهانی محسوب می‌شوند، این نگرش شهید سلیمانی را به مرد میدان تبدیل کرد.

عضو کمیسیون شورا‌های مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ایشان خودشان را از نگاه‌های سطحی دور می‌کرد تا بتواند عمق راهبرد دشمن در میدان جنگ واقعی را تشخیص دهد، در یک کلام ایشان اهداف بزرگ را همواره مدنظر داشت و در رسیدن به آن‌ها مجاهدت شبانه روزی داشت.

عنابستانی با بیان اینکه یکی از اهداف نظام سلطه ناکارآمد جلوه دادن جمهوری اسلامی ایران است، گفت: این در حالی است که شهید سلیمانی در حوزه کاری خود به خوبی اثبات کرد در الگوی ولایت فقیه و اتکا به خداوند متعال موفق است و توانسته مجموعه جنگ‌های نرم و سخت در جبهه مقاومت را به پیروزی برساند.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها