جان فدا/ عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفت‌‌وگو با دفاع‌پرس:

شهید سلیمانی مکتب‌ساز انقلاب اسلامی/ حاج قاسم تربیت‌یافته مکتب امام خمینی (ره) بود

کریمی‌قدوسی گفت: شهید سلیمانی یک مکتب ساز واقعی و یک سبک زندگی بود که قابل تمسک و الگوگیری برای همه مردم ایران به ویژه برای مسئولان است.
کد خبر: ۵۶۳۷۹۱
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۰ - 28December 2022

شهید سلیمانی مکتب‌ساز برجسته انقلاب اسلامی است/ سردار دلها تربیت‌یافته مکتب امام خمینی (ع) بود«جواد کریمی‌قدوسی» عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی شهید سلیمانی اظهار داشت: بالاترین ویژگی که رهبر معظم انقلاب اسلامی بعد از شهادت شهید سلیمانی به ایشان عطا فرمودند، مکتب و سبک زندگی سیره شهید سلیمانی است.

کریمی‌قدوسی تصریح کرد: شهید سلیمانی یک مکتب ساز واقعی و یک سبک زندگی بود که قابل تمسک و الگوگیری برای همه مردم ایران به ویژه برای مسئولان است، همواره در طول تاریخ فرقه‌سازها مقابل مکتب‌سازهایی همچون شهید سلیمانی قرار داشته‌اند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از ابتدای انقلاب اسلامی دو گروه مکتب‌سازها و فرقه‌سازها پدید آمدند، اظهار داشت: شهید سلیمانی در عرصه‌های ساده زیستی، مدیریت جهادی، ولایتمداری، مبارزه با دشمنان، تواضع و پایبندی به ارزش‌های انقلاب اسلامی همتا نداشت و به اعتقاد من مکتب‌ساز برجسته انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه شهید سلیمانی هستی خود را وقف اسلام، نظام و انقلاب کرد، گفت: این شخصیت بی‌همتا از توانایی‌های خود هیچگاه برای نفع شخصی بهره‌ای نبرد، او یک شخصیت جامع‌الاطراف با ویژگی‌های متعدد دارد که موضوع مقاومت در منطقه و اجماع‌سازی علیه نظام سلطه از برجسته‌ترین اقدامات او است.

کریمی‌قدوسی تصریح کرد: شهید سلیمانی شخصیتی محدود به حوزه دفاعی، نظامی و جبهه مقاومت در منطقه خاورمیانه نبود، بلکه ایشان در همه عرصه‌ها نقش پر رنگی داشتند که می‌توانیم آنها را تجزیه و تحلیل کنیم، این نقش‌آفرینی حاصل تربیت در مکتب امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی است، در مقابل هم فرقه‌سازها در مکتب فرقه‌سازان بین‌‌المللی همچون نظام سرمایه تربیت یافته‌اند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دشمن به فرقه‌سازها طمع بست و به مکتب‌سازان کینه، تا اینکه نهایتاً آنها را به شهادت رساند.

وی با بیان اینکه نه تنها شهدایی همچون شهید سلیمانی و شهید بهشتی یک مکتب هستند، بلکه همه شهدای گرانقدر ما یک مکتب و سبک زندگی هستند، تصریح کرد: شهدا با تاریخ‌سازی که در جبهه حق علیه باطل داشتند، هندسه سیاسی جهان را بر هم زدند تا شرایط را برای ظهور آخرین منجی بشریت فراهم آورند، مردم شریف ایران قطعاً این مسیری که شهدا طی کرده‌اند را ادامه خواهند داد.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها