معاون سیاسی حزب مؤتلفه اسلامی:

حماسه ۹دی نشان داد جمهوری اسلامی حرم است

عرب‌صادق گفت: نهم دی روزی بود که نشان داد جمهوری اسلامی حرم است، یادمان نرود انقلابی‌گری کار سختی است، فقط شعار نیست.
کد خبر: ۵۶۴۴۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۱ - 30December 2022

حماسه ۹دی نشان داد جمهوری اسلامی حرم است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «مهدی عرب‌صادق» معاون سیاسی حزب مؤتلفه اسلامی در گفت‌وگویی با شاره به سالروز حماسه ۹ دی، اظهار داشت: روز نهم دی ماه در تاریخ حماسی ملت ایران ماندگار شد و مردم ایران در صحنه‌های بی‌بدیل تاریخی نشان داده‌اند بی‌تدبیری مسئولین، تأثیری در رابطه آن‌ها با نظام جمهوری اسلامی ایران ندارند و این مردم بوده‌اند که در عرصه‌های مختلف و در سایه ولایت، با بصیرت و دشمن‌شناسی نظام را از گزند برخی مسئولین بی‌مسئولیت حفظ کرده‌اند و حفظ خواهند کرد.

وی افزود: البته وقت‌شناسی در بصیر بودن و دشمن‌شناس بودن بسیار مهم است، در فتنه ۱۴۰۱، برخی خواص سیاسی نشان دادند وقت‌شناس نبودند یا در تشخیص، دچار خطا شدند، البته برخی حتی پس از فهم اشتباه، مسیر خود را روشن نکردند.

عرب‌صادق با بیان اینکه روز نهم دی حجت را بر بدخواهان ملت تمام کرد، اظهار کرد: گاهی این بدخواهان ملت در خارج مرزها، گاهی در داخل و گاهی حتی بین مسئولین هستند، آن‌ها که وضعیت معیشتی مردم را به این حد رسانده‌اند، در پی ایجاد شکاف بین مردم و حاکمیت هستند.

معاون سیاسی حزب مؤتلفه اسلامی اضافه کرد: اگر آمریکایی‌ها، انگلیسی‌ها و صهیونیست‌ها می‌توانستند با جنگ نظامی وارد خیابان‌های تهران شوند، به طور قطع این کار را می‌کردند، اما، چون نتوانستند، نمی‌توانند و این آرزو را به گور خواهند برد. آن‌ها از اغتشاش‌گران حمایت می‌کنند و برای فریب مردم، نام این افراد را معترض می‌گذارند تا مردم را با خود همراه کنند و باز در این هم شکست خوردند.

وی بیان کرد: نهم دی نوری در روشنای تاریکی است. شب‌بانان در تلاشند این روز به فراموشی سپرده شود، اما همه می‌دانیم این حادثه کوچکی نیست و این روز، رزمایش عشاق دین و ولایت و وطن بود، روز خیل رهروان با وفا بود که موشک‌های آن کاخ‌های نفاق و کفر را ویران کرد. پیام ما به فتنه‌گران این است که اگر بوی ۸۸ بشنویم، ۹ دی به پا می‌کنیم و برکت آن تجدید میثاق امت با امام است.

معاون سیاسی حزب مؤتلفه اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: نهم دی روز شکست اصلاحات اسرائیل‌پسندانه و روزی ماندگار در انقلاب بود، روز تجلی قدرت یدالله بود، نهم دی رفراندوم عظیم نظام بود، در نهم دی مسئله حرمت عاشورا در میان بود، روز تجدیدپیمان بود که دنیا را خیره کرد، روز آزمون انقلاب و مردم بود و نهم دی روزی بود که نشان داد جمهوری اسلامی حرم است، یادمان نرود انقلابی‌گری کار سختی است، فقط شعار نیست.

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار