جان فدا/ در همایش کارمند تراز مکتب شهید سلیمانی مطرح شد؛

رئیس سازمان انرژی اتمی: سردار سلیمانی طرح خاورمیانه بزرگ آمریکایی‌ها را شکست داد

اسلامی گفت: طرح خاورمیانه بزرگ آمریکایی‌ها با تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی و با سرپنجه‌های سردار سلیمانی و تشکیل جبهه مقاومت با شکست مواجه شد.
کد خبر: ۵۶۴۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶ - 01January 2023

طرح خاورمیانه بزرگ آمریکایی‌ها را سردار سلیمانی شکست دادبه گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، «محمد اسلامی» رئیس سازمان انرژی اتمی صبح امروز (یکشنبه) در همایش کارمند تراز مکتب شهید سلیمانی که در مرکز همایش‌های وزارت کشور، اظهار داشت: مهم‌ترین صفت و مولفه برای انسان این است که از خود بگذرد و برای به خدا رسیدن مبارزه با نفس را در درون خود متجلی کند؛ شناخت راه و درک حقایق جزو ابرار و لوازم رسیدن به چنین مرتبه‌ای است.

اسلامی افزود: سردار سلیمانی انسانی مومن و عاشق خدا، فهیم، خدا باور، مردم باور و همیشه در صحنه بود؛ لذا هیچ‌کس به خاطر ندارد که چنین نشانه‌هایی را در او ندیده باشد در واقع یکی از ویژگی‌های شهید سلیمانی خنثی کردن نقشه دشمن با حداقل‌ترین خسارت و اقتدار کامل بود که توانست در برابر جبهه باطل کلمه حق را پیش ببرد.

رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به طرح خاورمیانه بزرگ ادامه داد: طرح خاورمیانه بزرگ را آمریکایی‌ها سال‌ها بر روی اجرای آن کار کرده بودند که بواسطه آن کشور‌ها را از مدیترانه تا ایران به کشور‌های کوچک تقسیم کنند بلکه از این طریق سلطه خود را بر منطقه گسترش دهند. اما این طرح با تدبیر رهبر انقلاب اسلامی و با سرپنجه‌های سردار سلیمانی و تشکیل جبهه مقاومت با شکست مواجه شد و بدین ترتیب این جریان سنگین توطئه دشمن را خنثی کردند.

انتهای پیام/231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار