جان فدا/ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تجمع بزرگ جامعه کارگری:

دیپلماسی حاج قاسم مبتنی بر اخلاص و مجاهدانه بود

مرتضوی گفت: در عرصه دیپلماسی هیچکدام از دیپلمات‌های ورزیده جهان به گرد خاک شهید سلیمانی نمی‌رسیدند، زیرا شیوه دیپلماسی حاج قاسم مبتنی بر اخلاص و مجاهدانه بود.
کد خبر: ۵۶۵۰۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵ - 02January 2023

شهید سلیمانی شخصیت وارسته و عارف بودبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «صولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تجمع بزرگ جامعه کارگری با عنوان «مرد میدان تولید» که صبح امروز (دوشنبه) برگزار شد، اظهار داشت: امروز ما در حرم امام خمینی (ره) گرد هم آمدیم تا با شهید سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و حضرت امام (ره) تجدید میثاق کنیم و بگوییم‌ ای امام ما با تمام وجود از میراث تو که همان ولایت مطلقه فقیه است پاسداری می‌کنیم.

مرتضوی تصریح کرد: در تعریف حضرت امام رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌فرمایند «امام خمینی روح خدا بود در کالبد زمان که همواره مستمر و زنده است»، امروز روح پاک همه شهدا ناظر به اعمال ما است گر چه شاید ما نسبت به احوال آنان بی‌اطلاع هستیم.

وزیر کار تاکید کرد: بند بند کلام امام چه در صحیفه و چه در وصیت‌نامه برگرفته از آیات نورانی قرآن است، امام فرمودند «چه من در میان شما باشم و چه نباشم به همه شما وصیت می‌کنم که نگذارید این انقلاب به دست نامحرمان بیفتد»، امام زمانی که نظریه ولایت فقیه را تئوریزه و عملیاتی می‌کردند فرمودند «ولایت فقیه همان ولایت خداست.»

وی افزود: خدا را شاکریم که ما را در برهه‌ای قرار داد که زعامت امت را فردی همچون امام خامنه‌ای بر عهده دارند که فرد تربیت یافته مکتب ایشان شهید سلیمانی است، حاج قاسم سلیمانی صرف نظر از اینکه سردار دل‌ها بود یک شخصیت وارسته عارف بود، علاوه بر معرفتی که نسبت به ذات حضرت حق تعالی داشت یک شخصیت تمام اجرایی و انقلابی بود.

مرتضوی با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های برجسته حاج قاسم دشمن‌شناسی بود، تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی شخصیت والامقامی بود که اساسا دوگانه‌های تعریف شده از سوی دشمنان را به نفع انقلاب اسلامی مصادره می‌کرد. او تمام تهدیدات را به فرصت تبدیل می‌کرد به نحوی که در سه دهه گذشته تمام دستگاه‌های جاسوسی جهان به دنبال تفرقه بین ملل اسلامی بودند که این مرد بزرگ وارد میدان عمل شد و تمام توطئه‌های دشمن را خنثی ساخت.

وزیر کار تصریح کرد: ترامپ اعلام کرد ما ۷ تریلیون دلار در منطقه صرف کردیم، اما پیروز این میدان نظام جمهوری اسلامی بود، دشمنی که تا پشت حرم اهل بیت پیش آمده بود توسط حاج قاسم با اقتدار عقب رانده شد و عزت و سربلندی نصیب جهان اسلام شد، حاج قاسم در زمان حیاتش شهید بود و او فدای ولایت شد.

وی افزود: وقتی که در مشهد مقدس تمثال شهدا را می‌آراستیم مشاهده می‌کردیم که تمثال شهید سلیمانی با تمام وجود می‌درخشید، شهید سلیمانی در جنگ امنیتی، امنیت و آرامش را برای جهان اسلامی به ارمغان آورد و در حوزه اجتماعی همواره دست‌گیر نیازمندان بود، همه شاهد بودیم در عرصه دولتی هرگاه دولتمردان به در بسته می‌خوردند از شهید سلیمانی درخواست کمک می‌کردند.

مرتضوی تاکید کرد: در عرصه دیپلماسی هیچکدام از دیپلمات‌های ورزیده جهان به گرد خاک شهید سلیمانی نمی‌رسیدند، زیرا شیوه دیپلماسی حاج قاسم مبتنی بر اخلاص و مجاهدانه بود.

وزیر کار گفت: ملت ایران آسوده خاطر باشید که در جنگ ترکیبی دشمن فرزندان شما به رهبری امام خامنه‌ای شرارت‌های دشمن را با شکست مواجه خواهند کرد، ما به روح حاج قاسم سلیمانی بهترین درود‌ها را عرضه می‌داریم و می‌گوییم حاج قاسم ما پاسدار حرم هستیم.

وی افزود: بنده از مردان میدان تولید اعم از کارگران و کارفرمایان که مجاهدانه در مقابل دشمن ایستادید سپاس فراوان دارم و بدانید که ما مجاهدات، صبوری و اقدامات فاخر شما را درک می‌کنیم.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار