در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

حجت‌الاسلام پژمانفر: اهمیت دستاوردهای رزمایش ذوالفقار ارتش برای مقابله با تهدید دشمنان/ الگوی مدیریت دفاعی امنیتی کشور باید به همه بخش‌ها تسری پیدا کند

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با اهمیت دستاوردهای رزمایش ذوالفقار ارتش گفت: الگوی مدیریت جهادی که به خوبی عرصه دفاعی و امنیتی کشور را مدیریت می‌کند، می‌تواند به همه بخش‌ها تسری پیدا کند.
کد خبر: ۵۶۵۵۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۰ - 06January 2023

دستاوردهای رزمایش ذوالفقار ارتش برای مقابله با خطرات دشمن ضروری بودحجت‌الاسلام والمسلمین «نصرالله پژمانفر» رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به برگزاری رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: به شکر خدا و مجاهدت‌های بی وقفه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران دشمن به اقتدار و توان بازدارنده ما در عرصه دفاعی و نظامی پی برده است.

حجت‌الاسلام پژمانفر با بیان اینکه نباید به سادگی از رونمایی از ظرفیت‌های نظامی کشور در رزمایش اخیر ارتش عبور کرد، گفت: دشمن می‌داند اگر روزی ایران با خطری از سوی آنان مواجه شود، تمام ظرفیت و توانمدی خود را برای مقابله به مثل به کار می‌گیرد که این مسئله به منزله نابودی همه منافع استکبار در منطقه است.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بنده اعتقاد دارم در شرایط بحرانی جنگ و دفاع از کشور حتی بسیاری از جوانانی که امروز به حق معترض نحوه مدیریت و شرایط جامعه هستند، وارد صحنه جهاد می‌شوند و یکپارچه از وطنشان در مقابل دشمن دفاع خواهند کرد.

وی افزود: امروز صنایع دفاعی و اقتدار نظامی که نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه حمایت مردم خلق کرده‌اند، قطعاً می‌تواند الگوی بسیار خوبی برای بخش‌های مختلف کشور باشد تا با اتکا به توانمندی‌های داخلی و میدان دادن به جوانان مستعد پیشرفت و توسعه کشور را رقم بزنند.

حجت‌الاسلام پژمانفر اظهار داشت: الگوی مدیریت جهادی که به خوبی عرصه دفاعی و امنیتی کشور را مدیریت می‌کند، می‌تواند به همه بخش‌ها تسری پیدا کند.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار