جان فدا/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه:

شهادت «سردار سلیمانی» باعث تقویت جبهه مقاومت شد

حجت‌الاسلام «محمدی‌سیرت» گفت: تصور دشمن این بود که با زدن سر پیکر مقاومت می‌تواند به حیات آن خاتمه دهد سردار سلیمانی هم به این موضوع پی برده بود اما با شهادت سیدالشهدای مقاومت نه تنها جریان مقاومت متوقف نشد بلکه با قوت به حرکت خود ادامه داد.
کد خبر: ۵۶۵۶۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۸ - 04January 2023

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «محمدی سیرت» مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه در مراسم سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید سلیمانی که در دانشگاه علوم اسلامی رضوی برگزار شد، اظهار داشت: شهید سلیمانی توکل و ایمان به خدا داشت، از دشمن و تجهیزات و کثرت او نترسید فرماندهی همه نیروهای مقاومت را به عهده گرفت فاطمیون، زینبیون، علویون، حیدریون و فاتحین همه با هم یک لشکر بین‌المللی در مقابل دشمن شدند و مبارزه کردند.

محمدی‌سیرت گفت: کرانه باختری سرزمین مقدس اسرائیلی‌هاست اما اکنون بالای ۵۰ درصد نیروی نظامی اسرائیل درگیر همین نقطه شده، مردم ابتدا با سنگ اما اکنون با سلاح جلوی آن‌ها مقاومت و ایستادگی می‌کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه در ادامه به تشریح جنگ ترکیبی دشمن پرداخت و یادآور شد: برخلاف روش متداول گذشته، در جنگ ترکیبی ابتداد رسانه و فضای مجازی را فرستادند و تصور می‌کردند کار تمام است کارهایی هم کردند اما باز با مقاومت شهدای امنیت، مردم و جوانان، دوباره شکست خوردند و به این نتیجه رسیدند که با این روش نمی‌توانند جمهوری اسلامی را شکست بدهند.

وی تصریح کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی سرباز این میدان جوانان ما هستند که این نعمت را خدا به برکت شهدا و جانبازان و شهید سلیمانی عطا کرده و نقش امام خمینی (ره) و خلف صالح ایشان در این زمینه بی‌بدیل است محور اصلی کار بوده لذا دشمن فهمیده که باید عمود خمیه را بزند.

محمدی‌سیرت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه شهید سلیمانی یک شخصیت فردی و یک اجتماعی داشت، گفت: سیدالشهدای مقاومت به لحاظ فردی، متدین، مومن و معتقد به دین و قرآن و اهل‌بیت بود و بغیر از خدا از کسی ترس نداشت. کارها را با یاد خدا آغاز می‌کرد و به دیگران هم چنین توصیه‌ای داشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه ادامه داد: با خدا و قرآن زندگی می‌کرد آخرین سخنرانی وی در جمع فرماندهان دعاهایی مربوط به نماز شب و دعای نیمه شب را می‌خواند. اهل تقدس و دعا بود اما خود را مقدس نمی‌گرفت اهل شوخی و رفاقت بود.

وی خاطرنشان کرد: ارادت و ارتباط با اهل‌بیت هم به ویژه حضرت زهرا سلام الله علیها و امام حسین علیه السلام در رفتار و کردار شهید سلیمانی مشهود بود. مجالس هفتگی در منزل خود می‌گرفت و یا در بیت‌الزهرا (س) همیشه خود اقدام به حضور و مدیریت مراسم داشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه افزود: شهید سلیمانی وابسته به عناوین و مقام نبود و معتقد بود نباید اسیر و دلبسته عناوین و مقامات شد. همیشه آرزوی شهادت داشت به هرکسی می‌رسید دعای شهادت‌ طلب می‌کرد. وابسته به هیچ حزبی نبود نه چپ نه راست نه اصلاح‌طلب و نه اصولگرا، بلکه وابسته به ولایت و امامت بود.

محمدی سیرت ادامه داد: شهید سلیمانی در بُعد اجتماعی فردی جامع‌نگر و صاحب‌نظر بود و تمام میدان را بررسی می‌کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه ادامه داد: شهید سلیمانی با شجاعت و از روی اعتقاد در میدان حضور داشت و با برنامه‌ریزی اهداف را دنبال می‌کرد دشمن هم فهمید در مقابل چه کسی قرار گرفته است.

وی یادآور شد: تصور دشمن این بود که با زدن سر پیکر مقاومت می‌تواند به حیات آن خاتمه دهد سردار سلیمانی هم به این موضوع پی برده بود اما با شهادت سیدالشهدای مقاومت نه تنها جریان مقاومت متوقف نشد بلکه با قوت به حرکت خود ادامه داد.

محمدی‌سیرت بیان داشت: خون پاک شهید سلیمانی جوشش پیدا کرد. سلیمانی شهید خطرش بیش از سلیمانی زنده برای دشمن شد و جبهه مقاومت رشد و نمو پیدا کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه گفت: آمریکا، اسرائیل و عربستان و چند کشور چند سال تلاش کردند تا دولت مدنظرشان را در عراق حاکم کنند اما به یاری خدا و تلاش عزیزان مقاومت به ویژه سردار قاآنی دولتی سرکار آمد که با جمهوری اسلامی همراه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار