جان فدا/ جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه:

حاج «قاسم» در برابر دشمن با صلابت کامل می‌ایستاد/ در گفتار و رفتار شهید «سلیمانی» تدبر کنیم

حجت الاسلام «طیبی فر» گفت: حاج قاسم شخصیتی بود که وجودش در دشمن رعب ایجاد می‌کرد، شجاع بود و در بین مردم دوستانه و برادرانه و در برابر دشمن با صلابت کامل می‌ایستاد.
کد خبر: ۵۶۵۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۶ - 04January 2023

حاج «قاسم» در برابر دشمن با صلابت کامل ایستاد/ در گفتار و رفتار شهید «سلیمانی» تدبر کنیمبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، ویژه برنامه بزرگداشت سومین سالگرد سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و اولین سالگرد تدفین شهید گمنام در نیروگاه شهید سلیمی نکا امروز با سخنرانی حجت الاسلام «حسین طیبی فر» جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سالن اجتماعات سردار سلیمانی نیروگاه شهید سلیمی نکا برگزار شد.

حجت الاسلام «حسین طیبی فر» جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: این نیروگاه شهدای فراوانی را در طول ۸ سال دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرد و در واقع با تولید برق در خط مقدم بوده و اجازه نداد که این نیروگاه لحظه‌ای خاموش شود.

وی افزود: امروز عربده کشان علیه جمهوری اسلامی ایران با جبهه مقاومت مهار شده است و حاج قاسم قدرت نفس کشیدن را از آنان گرفته است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه کشور با بیان اینکه امروز فشارهای مختلفی به نظام‌م وارد می‌شود، متذکر شد: با نگاهی به سوریه و عراق قبل متوجه می‌شویم که همه آنانی که در هر سنگری برای نظام کار می‌کنند سربازان انقلاب هستند.

حجت الاسلام طیبی فر ادامه داد: شما هم در عرصه تولید برق، از سنگربانان انقلاب هستید، همه سرباز جبهه انقلاب و نظام هستیم.

وی  اضافه کرد: آنانی که با توکل بر خدا اجازه نمی‌دهند نقشه‌های دشمنان در مسائل اقتصادی و تولیدی محقق شود، سربازان دنباله رو حاج قاسم هستند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه کشور تصریح کرد: قاسم اگر یک مکتب دارد، یک بعد از مکتب حاج قاسم دفاع از مکتب، دفاع از کشور و حیثیت اسلامی است و یکی از نشانه‌های مکتبش است که جانش را در این‌مسیر گذاشت.

وی با بیان این که حاج قاسم شخصیتی بود که وجودش در دشمن رعب ایجاد می‌کرد، شجاع بود و در بین مردم دوستانه و برادرانه و در برابر دشمن با صلابت کامل می‌ایستاد، خاطرنشان کرد: شما عزیزان و همه‌ مجموعه‌های تولیدی خود را در جبهه حاج قاسم بدانید که مخلصانه و شجاعانه کار کرد و از دشمن و تحریم نترسید و مقاومت کرد و نتیجه گرفت و کاملاً روشن است و اکنون باید در گفتار و رفتار حاج قاسم تدبر کنیم.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه خاطرنشان کرد: قاطعیت، مهربانی و دشمن ستیزی خصیصه مهم حاج قاسم بود که اجازه حرکت به دشمن نمی‌داد و با همین خصیصه‌ها توانست سوریه و عراق را نجات دهد و امروز الگوی ما در تمام زندگی باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار