جان‌فدا/ مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی:

تأسی به مکتب شهید «سلیمانی» تحقق گام دوم انقلاب را شتاب می‌بخشد

حجت‌الاسلام «سبزیان» گفت: وصیت‌نامه سردار را کلمه به کلمه بخوانید و تبلیغ کنید چراکه می‌تواند محور گام دوم انقلاب شود و مسیر رسیدن به این مهم را هموار می‌سازد.
کد خبر: ۵۶۵۶۵۳
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۵ - 04January 2023

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سلسه عصر شعرهای ملی «جان‌فدا» با محوریت شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی با تاکید بر تبیین مکتب سردار دلها با حضور حجت‌الاسلام «علی‌اکبر سبزیان» مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی، «غلامحسین قنبری» مدیرکل ثبت و احوال استان خراسان رضوی و جمعی از شاعران خراسانی و افغانستانی برگزار شد.

حجت‌الاسلام سبزیان در این مراسم اظهارداشت: در این ایام بیش از گذشته جای خالی سردار حاج قاسم سلیمانی احساس می‌شود و جالی خالی منش و مکتب او بسیار محسوس است.

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر عدم معرفی شخصیت سردار به‌صورت ماورائی، گفت: برای این تعریف ابتدا باید بدانیم چگونه یک فرد می‌تواند به این درجه برسد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان خراسان رضوی تأکید کرد: وصیت‌نامه سردار را کلمه به کلمه بخوانید و تبلیغ کنید چراکه می‌تواند محور گام دوم انقلاب شود و مسیر رسیدن به این مهم را هموار می‌سازد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی ابراز امیدواری کرد برگزاری این قبیل برنامه‌ها زمینه‌ساز تبیین شخصیت واقعی و عینی سردار دلها کمک کند.

وی گفت: این حرف ما،حاج قاسم و حاج قاسم‌هاست، هر آنچه که امروز انجام می‌دهیم جز برای زمینه‌سازی ظهور حضرت مهدی (عج) نیست.

در ادامه شاعران حاضر در جلسه به خوانش اشعار خود پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها