کوی جهاد و مقاومت/ در همایش مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مطرح شد؛

رستم‌وندی: برگزاری جلسات آسیب‌های اجتماعی به ریاست امام خامنه‌ای/ حضور ۶۰ میلیون ایرانی در فضای مجازی

جانشین مرکز رصد راهبردی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه برابر آخرین آمار ۶۰ ‌میلیون ایرانی در فضای مجازی فعالیت هستند، گفت: بالاترین بهره‌برداری از فضای مجازی در غرب آسیا متعلق به ایران است که در موضوعات اجتماعی کشور می‌تواند تاثیرگذار باشد.
کد خبر: ۵۶۶۱۳۴
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲ - 08January 2023

برگزاری جلسات آسیب‌های اجتماعی به ریاست امام خامنه‌ای/ حضور ۶۰ میلیون ایرانی در فضای مجازیبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «تقی رستم‌وندی» جانشین مرکز رصد راهبردی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس صبح امروز (یکشنبه) در همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، با اشاره به اینکه ۴۴ سال است که نظام سلطه و استکبار جهانی به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی است، اظهار داشت: مطرح کردن فشار حداکثری توسط ترامپ، کشیدن جنگ به داخل ایران توسط بن‌سلمان و تلاش اسرائیل در راستای تمرکز بر مشکلات داخلی ایران در راستای براندازی است.

رستم‌وندی گفت: نباید نسبت مسائل ایجاد شده در کشور تک بُعدی نگاه کنیم و نیازمند نگاهی جامع به مسائل و مشکلات هستیم.

جانشین مرکز رصد راهبردی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس افزود: دو ابرجریان مدرنیته (نوگرایانه) و توسعه در حال اعمال فشار بر زیرساخت‌های کشورها از جمله ایران است و امروز موضوع حجاب را می‌توان در مقابل با جریان مدرنیته دانست.

وی با بیان اینکه ایرانیت و اسلامیت موضوعی است‌ دشمنان به آن می‌پردازند، اظهار داست: دشمنان با تبلیغات و شبهه افکنی به دنبال این است که بیان کنند اسلام‌ با جنگ وارد ایران شده است.

رستم‌وندی با بیان اینکه برابر آخرین آمار ۶۰ ‌میلیون ایرانی در فضای مجازی فعالیت هستند، گفت: بالاترین بهره‌برداری از فضای مجازی در غرب آسیا متعلق به ایران است که در موضوعات اجتماعی کشور می‌تواند تاثیر گذار باشد.

جانشین مرکز رصد راهبردی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خاطرنشان کرد: دولت‌هایی می‌توانند موفق باشند که بتوانند بر دو ابرجریان مدرنیته و توسعه فائق آیند.

رستم‌وندی اظهار داشت: امروز با اقدامات صورت گرفته در برخی از شاخه‌های علوم و فنون به دانش رسیده‌ایم، اما در برخی از آرمان‌های انقلاب وضعیت نسبی داریم.

وی گفت: اگر ایران را به دو قسمت تقسیم کنیم، ۲۱ درصد جمعیت در ۵۰ درصد شرقی ایران و ۷۹ تا ۸۰ درصد جمعیت در قسمت غربی است و عدم توازن‌ جمعیتی شدید در کشور داریم؛ آمایش سرزمین در ایران ایجاد نشده و به همین دلیل نتوانستیم در فضا، جغرافیا، منابع و نیروی انسانی توازن ایجاد کنیم.

جانشین مرکز رصد راهبردی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حوزه آسیب‌های اجتماعی گفت: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه آسیب‌های اجتماعی تاکنون هفت جلسه به ریاست ایشان در خصوص رسیدگی به موضوع آسیب های اجتماعی برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس مستقر در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و در حاشیه آن، نمایشگاه «کوی جهاد و مقاومت»، ویژه دستاورد‌های پنج ساله ادارات کل این بنیاد، از روز شنبه ۱۷ دی با حضور معاونین، رؤسای سازمان‌ها و مدیران ادارات کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس آغاز به کار کرده که تا بیست و یکم دی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار