طی آیینی و به مناسبت سالروز وفات ام‌البنین (س)؛

از مادران و همسران معزز شاهد شهرستان شیراز تجلیل شد

آیین تجلیل و تکریم مادران و همسران معزز شاهد شهرستان شیراز امروز به مناسبت سالروز رحلت حضرت ام‌البنین(س) و روز بزرگداشت مادران و همسران شهدا در شیراز برگزارشد.
کد خبر: ۵۶۶۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۶ - 08January 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، آیین تجلیل و تکریم مادران و همسران معزز شاهد شهرستان شیراز امروز هجدهم دی ماه به مناسبت سالروز رحلت حضرت ام‌البنین(س) و روز بزرگداشت مادران و همسران شهدا در تالار آزادی بوستان آزادی شیراز برگزارشد.

این مراسم که با سخنرانی ابراهیم بیانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس آغاز شدبا برنامه‌های فرهنگی و زیارتی جنبی از جمله پخش نماهنگ و سرود همراه بود.

بیانی در این مراسم قول داد مشکل اشتغال خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و همچنین مشکل مسکن ۱۸ هزار و ۵۰۰ نفر از فرزندان و همسران شهدا و جانبازان که طبق ضوابط و قوانین شرایط دریافت زمین یا مسکن را دارند اما تا به امروز موفق به دریافت آن نشده‌اند را نیز پیگیری کند.

حضرت ام ‏البنین همسر حضرت امیرالمومنین علی (ع) یکى از بانوان و مادران برجسته تاریخ اسلام و جهان است که زندگی وی سرشار از عشق به ولایت و امامت ‏بوده و در تربیت فرزندان دلیر و با اخلاقی چون حضرت عباس‌بن ‏على (ع) بسیار موفق بوده و پس از یک عمر مجاهدت در راه اسلام در ۱۳ جمادی‌الثانی سال ۶۴ ه.ق وفات یافت و این مراسم به نوعی تداعی و تقارن مجاهدت و ایثار همسران و مادران شهدای انقلاب و اسلام بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار