فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مقداد:

خیر مشهدی به مادر شهیدان «مختارزاده» یک باب منزل هدیه داد

قوی‌پنجه گفت: در دیدار صمیمی با مادر شهیدان «مختارزاده» با توجه به استیجاری بودن مسکن خانواده شهید؛ به همت یک خیر مشهدی؛ یک باب منزل بدون اجاره بها و به صورت رایگان و همچنین یک سفر زیارتی کربلا به مادر شهیدان هدیه داده شد.
کد خبر: ۵۶۶۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۰ - 10January 2023

خیر مشهدی به مادر «شهیدان مختارزاده» یک باب منزل بدون اجاره‌بها و سفر کربلا هدیه دادبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سرهنگ پاسدار «محمد هادی قوی‌پنجه» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مقداد امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به دیدار و تقدیر از مادر «شهیدان مختارزاده» در روز تکریم مادران شهید، اظهار داشت: در ایام وفات حضرت ام‌البنین (س)، به همت فرمانده حوزه هفت ناحیه مقداد و فرمانده یگان حفاظت هواپیمایی فرودگاه «شهید هاشمی‌نژاد» مشهد؛ ضمن دیدار و تقدیر از مادر شهیدان «مختارزاده»؛ مشکلات این خانواده عزیز و ایثارگر احصا شد.

قوی‌پنجه افزود: در این دیدار صمیمی با توجه به استیجاری بودن مسکن خانواده شهید؛ به همت یک خَیر مشهدی؛ یک باب منزل بدون اجاره‌بها و به صورت رایگان؛ و همچنین یک سفر زیارتی کربلا به مادر شهیدان هدیه داده شد.

در ادامه این دیدار همچنین حجت‌الاسلام «کشتگر» مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقداد ضمن اشاره به رشادت ها و فداکاری‌های مادران شهدا و نقش آفرینی آنان در دوران هشت سال دفاع مقدس، گفت: سرمایه‌های اصلی انقلاب اسلامی ایران همین جوانانی هستند که با فدا کردن جان خود آرامش و امنیت امروز را برای مردم به ارمغان آوردند. حضور جوانان حزب‌اللهی، مومن، بصیر و انقلابی؛ امروز که در مواجهه با جنگ نرم دشمنان در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های دینی و اخلاقی قد علم کردند ادامه نسل همان جوانان اول انقلاب است. این به دست نمی آید مگر با تربیت عالی و مومنانه مادران این مرز و بوم و در بین آنها مادران شهدا سرآمد و منشا این رشادت‌ها هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقداد عنوان کرد: یاد و خاطره شهدا همیشه تداعی‌گر مادر شهیدان عاشورا یعنی حضرت فاطمه ام‌البنین (س) ست؛ که به حق روز رحلت این اسوه رشادت و فداکاری به نام روز تکریم مادران شهدا نام‌گذاری شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها