معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره):

جمع‌آوری ۴۰۰ میلیارد تومان وجهه نقد در جشن عاطفه‌ها

«آسوده» گفت: در جشن عاطفه‌ها و نیکوکاری حدود ۴۰۰ میلیارد تومان پول نقد و ۸۰۰ میلیون تومان کالا جمع‌آوری شد که تمامی این کمک‌ها میان دانش‌آموزان و خانواده‌های نیازمند توزیع شد.
کد خبر: ۵۶۷۹۸۸
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۰ - 18January 2023

جمع‌آوری ۴۰۰ میلیارد تومان وجهه نقد و ۸۰۰ میلیون تومان کالا در جشن عاطفه‌هابه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، «حبیب‌الله آسوده» معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) عصر امروز در نوزدهیمن جشنواره علمی، ترویجی و تکریمی زکات در استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مراکز نیکوکاری همکار با کمیته امداد محله‌محور و مسجدمحور هستند، اظهار داشت: در این مراکز تمامی کمک‌ها توسط مردم جمع‌آوری می‌شود و در بین نیازمند توزیع می‌شود، کمیته امداد نیز تنها بر روند کار نظارت دارد.

وی افزود: نیمی از کمک‌های مردمی دریافت شده از سوی کمیته امداد توسط ۱۰ هزار مرکز نیکوکاری در سطح محلات جمع‌آوری شده، این کمک‌ها در بین نیازمندان همان محل نیز توزیع شده‌اند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) ادامه داد: بخش دیگری از کمک‌های مردمی توسط مساجد، موسسات خیریه و... جمع‌آوری شده و در اختیار نیازمندان قرار گرفته است.

آسوده با بیان اینکه در طرح اکرام ایتام و محسنین یک میلیون و ۲۰۰ هزار حامی وجود دارد، عنوان کرد: توسط این حامیان دو هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان به صورت مستقیم به حساب ۴۱۲ هزار فرزند یتیم و محسنین واریز شده است.

وی اضافه کرد: در جشن عاطفه‌ها و نیکوکاری حدود ۴۰۰ میلیارد تومان پول نقد همچنین ۸۰۰ میلیون تومان کالا جمع‌آوری شد که تمامی این کمک‌ها میان دانش‌آموزان و خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه ۲.۵ میلیون خانوار تحت پوشش این نهاد حمایتی هستند، خاطرنشان کرد: ۴۰۰ میلیارد تومان در قالب صدقه از سوی خیران به جامعه هدف کمیته امداد امام خمینی (ره) کمک شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار