معاون عمرانی استانداری خوزستان:

سازه یادمان شهدا نباید به گونه ای باشند که مسئولی احساس شرمندگی کنند

خانچی گفت: یادمان شهدا به خصوص در خاک خوزستان که مشهد شهدای کشور است، نباید به گونه ای باشد که ما مسئولین استانی احساس شرمندگی کنیم.
کد خبر: ۵۶۸۰۶۵
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸ - 19January 2023

یادمان شهدا نباید به گونه ای باشند که مسئولی احساس شرمندگی کندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، «محمد خانچی» معاون عمرانی استانداری خوزستان امروز میزبان سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان بود.

خانچی در این دیدار، یادمان های شهدای گمنام استان را مورد ارزیابی قرار داد و اظهار داشت: یادمان شهدا به خصوص در خاک خوزستان که مشهد شهدای کشور است، نباید به گونه ای باشد که ما مسئولین استانی احساس شرمندگی کنیم.

وی ضمن قول مساعد جهت هرگونه مساعدت و همکاری در خصوص امور مربوط به شهدا، افزود: باید بر اساس اولویت نسبت به تکمیل یادمان شهدا در اقصی نقاط استان و به خصوص در مناطق پرجمعیت شهری اقدامات لازم را به عمل آوریم تا شرمنده این حماسه سازان خوشنام نباشیم.

سردار مرادحاجتی نیز در ابتدای این دیدار، گزارشی از آخرین روند ساخت و تکمیل یادمان شهدای گمنام در استان ارائه داد و گفت: یادمان شهدا، امامزاده های عاشقانی هستند که دل در گرو معرفت انسان هایی دارند که جان شان را برای آرمان ها و ملت شان فدا کردند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان در پایان ضمن تقدیر از توجه و عنایت معاون عمرانی استاندار به مسائل عمرانی حوزه دفاع مقدس خواستار تخصیص بودجه لازم جهت تکمیل همه یادمان ها در کوتاهترین زمان ممکن شد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار