وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح:

تداوم رویه اشتباه توسط اروپا با پاسخ قاطع و پشیمان‌کننده روبه‌رو خواهد شد

وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در بیانیه‌ای با محکومیت اقدام پارلمان اروپا در قرار دادن نام سپاه در فهرست آنچه که «سازمان‌های تروریستی» نامیده است، تاکید کرد: تداوم این رویه اشتباه با پاسخ قاطع، محکم و پشیمان‌کننده روبه‌رو خواهد شد.
کد خبر: ۵۶۸۱۹۴
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۸ - 20January 2023

تداوم رویه اشتباه توسط اروپا با پاسخ قاطع و پشیمان‌کننده روبرو خواهد شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با انتشار بیانیه‌ای، اقدام پارلمان اروپا در قرار دادن نام سپاه در فهرست آنچه که «سازمان‌های تروریستی» نامیده است را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است:

اقدام پارلمان اروپا در قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه‌های به اصطلاح تروریستی واکنشی کینه توزانه، عجولانه و از سر استیصال در پاسخ به ناکامی‌های پی درپی آنان در شکست عزم و اراده ملت شریف ایران اسلامی بود. این اقدام که سپاه عزیز و مقتدر به مثابه بزرگترین نهاد مبارزه واقعی با تروریسم و جلوگیری از گسترش این پدیده شوم در سرتاسر جهان از جمله اروپا را هدف قرار داد، رسوا کننده و نشانگر فقدان استقلال نهاد‌های اروپایی و استاندارد‌های دوگانه می‌باشد.

آشکارترین دلیل مضحک بودن این اقدام آن است که با هدایت بزرگترین پدیدآورندگان و حمایت کنندگان جریان‌های تروریستی در جهان یعنی آمریکای جنایتکار و صهیونیزم بین الملل شکل گرفته و ادامه‌ای بر خطا‌های محاسباتی اروپا در حمایت از اغتشاشگران، براندازان و حتی منافقان روسیاهی است که روزگاری در فهرست تروریست‌های اروپا قرار داشتند. وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ضمن محکومیت این اقدام، عواقب آن را متوجه کشور‌های اروپایی دانسته و اعلام می‌نماید که تداوم این رویه اشتباه با پاسخ قاطع و محکم و پشیمان کننده روبه‌رو خواهد شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار