تیراندازی دوباره در یکی از پایگاه های نظامی آمریکا

گزارش تیراندازی دوباره در یک پایگاه نیروی دریایی آمریکا در ایالت تنسی به بسیج نیروهای پلیس شهر چاتانوگا این ایالت منجر شد. پیش از این تیراندازی ماه ژوئیه امسال این پایگاه موجب مرگ شماری از نیروها شده بود.
کد خبر: ۵۶۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۹ - 05November 2015

تیراندازی دوباره در یکی از پایگاه های نظامی آمریکا

به گزارش گروه بین الملل دفاع پرس، حدود ساعت 10 و نیم صبح چهارشنبه به وقت محلی مرکز پلیس اورژانس شهر چاتانوگا در ایالت تنسی آمریکا تماس هایی حاکی از وقوع تیراندازی در مرکز نیروهای احتیاط نیروی دریایی آمریکا در نزدیکی این شهر دریافت کرد.


درحالی که همه نیروهای پلیس شهر به محل حادثه اعزام شده بودند «فرد فلچر» رییس پلیس چاتانوگا به خبرنگاران گفت که هنوز هیچ مدرکی دال بر وقوع تیر اندازی در این محل و یا اطلاعات مشخصی در مورد فرد تیرانداز بدست نیامده و تحقیقات در این باره ادامه دارد.


مرکز نیروهای احتیاط دریائی در شهر چاتانوگا در شانزدهم ژوئیه (25تیر) گذشته نیز شاهد تیر اندازی توسط فردی بنام «محمد یوسف عبدالعزیز» بود که به مرگ پنج نفر از نیروهای این پایگاه منجر شد.


رییس پلیس شهر چاتانوگا به خبر نگاران گفت که مامورین پلیس همزمان با این تماس تلفنی، تلفن دیگری نیز دریافت کرده اند که از وقوع تیراندازی در یکی از کالج های نزدیک به این پایگاه خبر داده و تحقیقات در مورد آن درجریان است.

 

 



نظر شما
پربیننده ها