رئیس حوزه هنری مازندران:

بیش از ۴۰ مقاله به دبیرخانه همایش علمی تخصصی «تاریخ شفاهی ایران» ارسال شد

«معصومی گرجی» با بیان اینکه بیش از ۴۰ مقاله به دبیرخانه همایش علمی تخصصی «تاریخ شفاهی ایران» ارسال شد، گفت: پس از داوری ۱۶ مقاله برای ارائه سخنرانی و ۲۵ مقاله برای انتشار از سوی هیات داوران برگزیده شد.
کد خبر: ۵۶۸۵۹۵
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۲ - 22January 2023

بیش از ۴۰ مقاله به دبیرخانه همایش علمی تخصصی «تاریخ شفاهی ایران» ارسال شدبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، همایش علمی تخصصی «تاریخ شفاهی ایران» با ارائه ۱۶ مقاله توسط پژوهشگران و باحضور علاقمندان تاریخ شفاهی، چهره‌های دانشگاهی و هنرمندان در ساری برگزار می‌شود.

مهدی معصومی گرجی رئیس حوزه هنری مازندران اظهار داشت: محور‌های موضوعی سیزدهمین همایش ملی تاریخ شفاهی ایران مطالعات موردی مازندران، تاریخ شفاهی انقلاب، تاریخ شفاهی دفاع مقدس، تاریخ شفاهی و مطالعات شهری و تاریخ شفاهی و مطالعات روستایی خواهد بود.

رئیس حوزه هنری مازندران با اعلام این نکته که دکتر مرتضی نورایی استاد دانشگاه اصفهان دبیر علمی همایش است، افزود: پس از انتشار فراخوان، بیش از ۴۰ مقاله به دبیرخانه همایش رسید که در ادامه و پس از داوری ۱۶ مقاله برای ارائه سخنرانی و ۲۵ مقاله برای انتشار از سوی هیات داوران برگزیده شد.

این مسئول هدف از برگزاری همایش را دانش افزایی و تقویت مهارت علمی و عملی پژوهشگران و علاقمندان این عرصه، بازیابی اولویت‌های تاریخ شفاهی در عرصه تاریخ محلی، تبیین و بازشناسی نقش و نسبت تاریخ شفاهی در ثبت و ترویج فرهنگ مردم و آسیب شناسی تاریخ شفاهی در حیطه تاریخ نگاری محلی عنوان کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار