نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس:

حمایت از مستضعفان جهان شناسنامه سپاه پاسداران/ مصوبه پارلمان اروپا عزم سپاه را دوچندان می‌کند

حجت‌الاسلام آزادیخواه با بیان اینکه حمایت از مردم مستضعف جهان شناسنامه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، گفت: اتحادیه اروپا با این اقدام خود خاطره بسیار تلخی را در ذهن علاقه‌مندان به سپاه گذاشت و تنفر را نسبت به خود چند برابر کرد.
کد خبر: ۵۶۹۰۶۵
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۷ - 27January 2023

حمایت از مستضعفان جهان شناسنامه سپاه پاسداران/ مصوبه پارلمان اروپا عزم سپاه را دوچندان می‌کندحجت‌الاسلام والمسلمین «احد آزادیخواه» نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به اقدام پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار داشت: مصوبه اخیر پارلمان اروپا در تروریستی خواندن سپاه اقدام ناقصی است که برای ضمانت اجرای آن نیاز است شورای عالی وزیران اتحادیه اروپا آن را تصویب کنند.

آزادیخواه تصریح کرد: طبق اطلاعاتی که بدست ما رسیده است، شورای عالی وزیران اتحادیه اروپا مصوبه پارلمان اروپا را تایید نمی‌کند، بنابراین اقدامی که در پارلمان اروپا رقم خورد یک تشویش اذهان عمومی فراملی بود.

نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز نه تنها به عنوان یک نهاد رسمی در چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بلکه برای دنیا به عنوان یک نهاد ضد تروریستی معرفی شده است.

وی افزود: جبهه مقاومتی که به رهبری شهید حاج قاسم سلیمانی و نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشکیل شد تا جبهه تروریستی داعش را نابود کند و نظم جدیدی را مقابل استکبار به وجود بیاورد، اروپا را از خطر بزرگ داعشی که بدست خودشان ایجاد شده بود در امان نگه داشت.

آزادیخواه خاطرنشان کرد: اتحادیه اروپا اشتباه بزرگ و استراتژیکی درخصوص سپاه مرتکب شده است، القائات شیطانی صهیونیست‌ها در تصمیمات اروپا اثرگذار است که تدبیر و عاقبت‌اندیشی را از سران کشورهای اروپایی گرفته است، سپاه هر زمان احساس کند که مردم مستضعف دنیا نیاز به امنیت دارند، مردانه وارد میدان می‌شود.

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حمایت از مردم مستضعف جهان شناسنامه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: اتحادیه اروپا با این اقدام خود خاطره بسیار تلخی را در ذهن علاقه‌مندان به سپاه گذاشت و تنفر را نسبت به خود چند برابر کرد.

وی با بیان اینکه مصوبه پارلمان اروپا حتی اگر به تایید شورای وزیران کشورهای اروپایی برسد هم تاثیری در عزم سپاه برای مقابله با تروریست‌ها ندارد، گفت: مجلس شورای اسلامی مردانه و مقتدرانه در کنار برادران پاسدار ایستاده است تا درس عبرتی به عمال صهیونیست‌ها بدهد.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار