معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین:

جریان ششم بهمن هوشمندی ملت ایران را ثابت کرد

سردار «معروفی» با تاکید اینکه آمل در ششم بهمن با حرکت هوشمندانه وارد عمل شد، گفت: جریان ششم بهمن هوشمندی ملت ایران را ثابت کرده است.
کد خبر: ۵۶۹۱۴۶
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۹ - 26January 2023

جریان ششم بهمن هوشمندی ملت ایران را ثابت کرده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «حسین معروفی» معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین در مراسم گرامیداشت حماسه ۶ بهمن با اشاره به اینکه آمل از دوران جنگ و اسارت رشادت‌های زیادی داشت، اظهار داشت: این هویت مردمان مومن و انقلابی آمل است که همواره با شجاعت پای کار انقلاب هستند.

وی با بیان اینکه به دنبال چاپ کتاب، ساخت فیلم و آثار ماندگار برای حماسه ۶ بهمن باشیم، عنوان کرد: مراسم شهدا، مراسم ختم نیست بلکه مراسم فتوحات عزت و شرف و قد کشیدن نظام اسلامی است.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین شهدا را مظهر قدرت و مظهر اتحاد دانست و اظهار کرد: در این صد و چند روز گذشته به ملت ما ظلم شد، نباید با بی‌توجهی و سکوت‌شان برای انقلاب خروجی تعریف کنیم، بایستی فهرستی را لیست کرده و یک ساعت آن خروجی به تفسیر پرداخت و آن هوشمندی ملت ایران است و این جریان ششم بهمن هوشمندی ملت ایران را ثابت کرده است.

به گفته معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین عدم نشان دادن این هوشمندی همان کوتاهی در تبیین است.

معروفی با اشاره به اینکه از بدو پیروزی انقلاب که با هدایت الهی و امام بزرگوار دست نشانده‌های ظالم برکنار شدند، افزود: همه اقوام و مذاهب نقش داشتند و همه احزاب سیاسی به صحنه آمدند و حکومت اسلامی با آرای خود جایگزین کردند، بعد جنگ هشت سال را بر ما تحمل کردند و ۲۰ ماه در جا‌های مختلف ایران ما نیز در حال جنگ بودیم.

وی با تاکید اینکه آمل در شش بهمن با حرکت هوشمندانه وارد عمل شد، خاطرنشان کرد: در کردستان، بلوچستان، ترکمن صحرا، قومیت زایی را راه انداختند، اما با ایستادگی مردم در مقابل کمونیستها، معاندین، محاربین، منافقین که با حرکت‌های دقیق و با نگاهی بر مشغول کردن مردم با عمق ایمان به اسلام از خاک، ناموس و انقلاب اجازه به نتیجه رساندن اهداف آن‌ها ندادند و این نشاندهنده هوشمندی مردم ما است.

معاون هماهنگ کنده جنگ هشت سال دفاع مقدس را جنگ‌نابرابر با ملتی تنها و دست خالی خواند و اظهار کرد: ما دست خالی بودیم، اما دشمن در مقابل کمک هفت برابری داشت، با این وجود با لطف الهی پیروز شدیم و همه اقوام و مذاهب در ان سهیم بودند.

وی به اغتشاشات اخیر اشاره کرد و متذکر شد: امسال همه دشمنان اسب‌ها را زین کردند تا انقلاب سرنگون کنند، به گمان اینکه مردم از نظام خسته شدند، اما باز هوشمندی ملت نقشه آن‌ها از بین رفت.

معروفی هدف دشمن را فاصله اقوام مذهبی و قومی دانست و اظهار کرد: ملت ایران از هر قوم و ملیتی زمانی هویت آن‌ها در خطر باشد، در مقابل دشمن می‌ایستند و این نگاه عاشورایی است، نطفه این انقلاب در عاشورا بسته شده و به گفته سردار دل‌ها ما ملت امام حسین هستیم.

وی با تاکید اینکه دشمن نمی‌تواند ذائقه و مصاحبه ما را به خورشید دین حقیقی حسینی از بین ببرد، خاطرنشان کرد: دشمن سال ۹۸ سپاه را تحریم و بعد از آن فرمانده آن را شهید کرد، اما با این وجود ملت عقب نکشید بلکه بازدارنده قوی شد و در تولید موشک و قدرت نظام پیشرفت کرده است.

معروفی سپاه را سنگر مستحکم انقلاب خواند و عنوان کرد: سپاه جان پناه ملت و انقلاب ناموس آبروی ملت ایران و ولایت است و هر بلایی به این نهاد می‌رسد، ارب اربا می‌شود و در همه جا حضور خواهد رساند، سپاه عباس انقلاب است و کوچک نمی‌شود، بلکه روز به روز قدرتمند خواهد شد و برای ملت ایران نیز قدرتمند می‌شود، کسی که جان بدهد، ترسی برای وی نمی‌ماند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار