رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان خبر داد؛

پلاک‌کوبی برخی اماکن تاریخی انقلاب اسلامی در گیلان همزمان با دهه فجر

حجت‌الاسلام «اشجری» گفت: همزمان با دهه مبارک فجر، برخی محلات شکل‌گیری اولین اعتراضات عمومی علیه رژیم منحوس پهلوی، محل شهادت اولین شهدای انقلاب و اماکن کلیدی در تهیه و تولید نوارهای کاست و چاپ و نشر اعلامیه‌ها شناسایی شده و به تدریج پلاک‌کوبی می‌شوند.
کد خبر: ۵۶۹۱۹۸
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۱ - 25January 2023

پلاک‌کوبی برخی اماکن تاریخی انقلاب اسلامی در گیلان همزمان با دهه فجربه گزارش دفاع‌پرس از رشت، حجت‌الاسلام والمسلمین «مجتبی اشجری» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان امروز در نشست ستاد استانی دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان با حضور آیت‌الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت: اهانت به ساحت ادیان الهی و مقدسات دینی قابل اغماض نیست.

وی تصریح کرد: آتش زدن قرآن کریم مقابل سفارت ترکیه در سوئد توسط هتاکان و بی‌خردان نشانه ضعف آنان از اثرگذاری این کتاب آسمانی است.

اشجری تنها راه مقابله با جنگ ترکیبی دشمن را جهاد تبیین دانست و گفت: نشاط اجتماعی و امیدآفرینی با جهاد تبیین ایجاد می‌شود لذا انتظار می‌رود جشن‌های دهه مبارک فجر نیز مانند جشن‌های نیمه شعبان به صورت مردمی در مساجد و محل‌ها برگزار شود.

وی با بیان اینکه قرار گرفتن ولادت امیرالمومنین علی (ع) در دهه فجر امسال موجب حلاوت مضاعف جشن‌های چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی خواهد شد، افزود: دهه فجر انقلاب اسلامی صحنه نمایش وحدت ملی و اعلام وفاداری به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان سرزندگی و پویایی انقلاب اسلامی را پس از گذشت چهل و چهار سال از عمر پربرکت آن مثال‌زدنی دانست و اظهار کرد: حمایت مردم از آرمان والای انقلاب اسلامی، اندیشه‌های امام خمینی (ره) و منویات مقام معظم رهبری در دنیا بی‌نظیر است.

اشجری از مسئولان کمیته‌های دهه فجر انقلاب اسلامی خواست که نسبت به اجرای برنامه‌های نو و خلاقانه اهتمام داشته باشنر و افزود: ایده‌های نو، نگاه هنرمندانه و اجرای پرجاذبه موجب مشارکت مردم به ویژه جوانان و نوجوانان خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه بخشی از اماکن اثرگذار دوران انقلاب اسلامی گیلان در دهه فجر سال‌های گذشته شناسایی و پلاک‌کوبی شدند، بیان کرد: همزمان با چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برخی دیگر از اماکن تاریخی انقلاب اسلامی گیلان پلاک‌کوبی خواهند شد.

وی شناسایی و معرفی اماکن نقطه عطف مبارزات و هدایت انقلابیون از نظر فرهنگی و مکان بسیج نیرو‌های انقلاب اسلامی استان را مهم دانست و گفت: با بررسی‌های به عمل آمده برخی از محل‌های شکل‌گیری اولین اعتراضات عمومی علیه رژیم منحوس پهلوی، محل شهادت اولین شهدای انقلاب اسلامی و اماکن کلیدی در تهیه و تولید نوار‌های کاست و چاپ و نشر اعلامیه‌ها شناسایی شده و به تدریج پلاک‌کوبی خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار