استاندار مازندران:

حماسه اسلامی ششم بهمن آمل در تراز ملی تبیین شود

«حسینی‌پور» با بیان اینکه حماسه ششم بهمن آمل برگی از برگ‌های استراتژیک کتاب انقلاب اسلامی است، گفت: این حماسه مردمی باید در تراز ملی تبیین شود.
کد خبر: ۵۶۹۲۴۱
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۹ - 25January 2023

حماسه اسلامی ششم بهمن آمل در تراز ملی تبیین شودبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «سید محمود حسینی‌پور» استاندار مازندران شب چهارشنبه در جلسه شورای اداری استان در آمل با گرامیداشت حماسه ششم بهمن آمل بر ضرورت تکریم و پاسداشت این حماسه تاکید کرد و اظهار داشت: حماسه آمل مختص شهرستان و استان نبوده بلکه ملی است.

وی از حماسه مردم آمل به عنوان یکی از افتخارات بزرگ مازندران و اسلام یاد کرد و افزود: این حماسه در تراز دیگر حماسه‌های میهن بزرگ اسلامی است و باید همانند دیگر حماسه‌های انقلاب اسلامی به آن توجه ویژه‌ای شود.

وی با بیان اینکه حضرت امام راحل و رهبر معظم انقلاب از حماسه آفرینی مردم آمل تقدیر کرده‌اند، گفت: به رغم تلاش‌ها و زحمات صورت گرفته، این حماسه آن گونه که باید و شاید جایگاه خود را پیدا نکرده است.

حسینی پور تصریح کرد: همه مازندران به صورت یکپارچه باید نسبت به حماسه ششم بهمن آمل احساس مسئولیت کنند، زیرا جزو افتخارات استان و جزو برگی از برگ‌های استراتژیک کتاب انقلاب اسلامی است.

استاندار مازندران متذکر شد: در وصیت نامه سیاسی الهی حضرت امام راحل نیز از حماسه مردم آمل یاد شده است و نباید این حماسه در دایره شهرستان و استان خلاصه شود و باید در تراز ملی تبیین شود.

وی افزود: حماسه آمل از افتخارات مازندران در حفظ و حراست از انقلاب اسلامی به شمار می‌رود و وظیفه داریم این حماسه را در کشور بزرگ جلوه دهیم.

حسینی پور خواستار تشکیل ستادی ویژه حماسه ششم بهمن در استان شد و تصریح کرد: در سال آینده تمام شهرستان‌های استان باید نسبت به حماسه ششم بهمن مراسم‌هایی درخور شایسته داشته باشند و دبیرخانه آن دائمی و فعال باشد تا به تبیین ماهیت این حماسه اقدام کند.

وی با اظهار اینکه هنوز ابعادی از حماسه آمل باز نشد خواستار تبیین این حماسه برای مردم و جوانان شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار