مدیر مرکز اسناد دفاع مقدس قم خبر داد؛

برپایی نمایشگاه اسناد انقلاب اسلامی در موزه دفاع مقدس قم

«حسن زاده» از برپایی سری نمایشگاه دهه فجر انقلاب اسلامی همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در نگارخانه موزه دفاع مقدس قم خبر داد.
کد خبر: ۵۶۹۷۹۲
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۸ - 28January 2023

«سیدحسین حسن زاده» مدیر مرکز اسناد اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم در گفت‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در قم اظهار داشت: انقلاب اسلامی نعمتی ارزشمند و عطیه‌ای الهی است که باید هر سال بیش از سال قبل، قدر آن را به خوبی دانست.

حسن زاده افزود: بر همین اساس، مرکز اسناد اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم درصدد است همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب، از سری نمایشگاهی اسنادی دهه فجر و همچنین کتاب اسنادی شهدای انقلاب اسلامی رونمایی کند.

مدیر مرکز اسناد اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم ادامه داد: سری نمایشگاهی دهه فجر در نگارخانه مقاومت موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم واقع در ضلع جنوبی میدان مفید برپا می‌شود و در ایام دهه فجر همه روزه از هفت صبح تا ۱۷ میزبان مردم شهید پرور استان قم می‌باشد.

وی با اشاره به آمار شهدای قم در دوران مبارزات انقلاب اسلامی عنوان کرد: ۹۸ شهید در دوران انقلاب اسلامی از قم تقدیم درگاه احدیت شده که از بین آنها، شش نفر روحانی و چهار نفر نیز از بانوان هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار